ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014

Ανέκδοτο: Ο Τοτός τις απόκριες!!

Ο πατέρας του Τοτού είχε αγανακτήσει. Παραπρόπερσι ο Τοτός, στις απόκριες, είχε ντυθεί Σταχτοπούτα. 
Πρόπερσι, είχε ντυθεί Χιονάτη και πέρσι είχε ντυθεί Ωραία Κοιμωμένη! 
Τι θα ντυνόταν φέτος;

Την επόμενη μέρα, ο Τοτός πήγε στον πατέρα του:
- Μπαμπά, θα μου πάρεις μία ασπίδα;
- Και βέβαια παιδί μου!
- Θα μου πάρεις και ένα σπαθί;
- Σίγουρα παιδί μου!
- Και θα μου πάρεις κι ένα θώρακα;
- Ό,τι θέλει ο γιόκας μου! Θέλει τίποτα άλλο το καμάρι μου;
- Όχι μπαμπά.
- Μόνο, πες μου, τι θα ντυθείς φέτος, Τοτέ;
- Ζήνα!


e-jokes.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου