ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014

Αποκαλυπτικό! Τρία χρόνια ερωτικής αποχής για γνωστή παρουσιάστρια!

Nα μιλήσει ανοιχτά για τις σχέσεις της, τον χωρισμό της, και το φλερτ αποφάσισε η

Αλεξάνδρα Πασχαλίδου. Η παρουσιάστρια ομολογεί στο "ΕΓΩ" ότι απείχε ερωτικά τρία χρόνια.
Έχεις απογοητευτεί από τις σχέσεις;
Καθόλου. Ήταν δική μου απόφαση ο χωρισμός με τον πρώην σύντροφό μου. Έλεγα «Έχω το παιδί μου, τη δουλειά μου, τους φίλους μου, τα ταξίδια μου.» Η ζωή μου ήταν πολύ γεμάτη. Δεν φανταζόμουν ότι θα συναντούσα έναν άνθρωπο που θα ήθελα να μοιραστώ τη ζωή μου μαζί του.
Δεν φλέρταρες;
Όχι ιδιαίτερα. Είναι δύσκολο. Στη Σουηδία είμαι δημόσιο πρόσωπο. Γενικά είμαι πολύ επιφυλακτική. Όταν κάποιος με πλησίαζε, αναρωτιόμουν «Το κάνει γιατί είμαι αναγνωρίσιμη ή τον ενδιαφέρω πραγματικά;» Δεν το έπαιρνα ποτέ στα σοβαρά. Θεωρούσα ότι φλερτάρει με τη δημόσια εικόνα μου.
Επί τρία χρόνια δηλαδή απείχε ερωτικά η Αλεξάνδρα Πασχαλίδου;
Σιγά το δύσκολο. Όταν έχεις ένα παιδί, μπορεί να συμβεί. Είμαι πολύ ρομαντική. Πιστεύω ότι δεν χρειάζεται να ψάξεις τον έρωτα ούτε να τον κυνηγήσεις. Έρχεται μόνος του. Θεωρούσα μεγάλη μου αποτυχία το χωρισμό μου με τον μπαμπά της κόρης μου. Ήμουν και εγώ παιδί χωρισμένων γονιών και ο μεγαλύτερος εφιάλτης μου ήταν αυτός ακριβώς. Όταν όμως δεν μοιράζεσαι με τον σύντροφό σου τα ίδια ιδανικά και δεν είναι η ζωή σας όπως την είχες ερωτευτεί, δεν έχεις άλλη επιλογή. Δεν με φόβισε ποτέ η μοναξιά. Είχα μια πολύ γεμάτη ζωή. Υπάρχουν άνθρωποι που λένε από μικροί «Θα παντρευτώ! Θα κάνω απιδιά και οικογένεια». Εμένα δεν ήταν ο πρωταρχικός μου στόχος να παντρευτώ ή να έχω δίπλα μου κάποιον για να νιώθω ασφαλής. Ήμουν πάντα ανεξάρτητη. Ποτέ δεν είχα σχέση με άντρα που με στήριζε οικονομικά. Εγώ έχω ανάγκη να έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο συναισθηματικά αφοσιωμένο σε μένα. Βρήκα τον Jacob που είναι σαν Έλληνας θεός.


athensbars.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου