ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 5 Σεπτεμβρίου 2014

Β.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ: Θα πουν ότι είμαι στην φυλακή, αλλά δεν θα πουν ΠΩΣ με έβαλαν στην φυλακή!

Όσα θα ήθελε να πει στον πρωθυπουργό
ΑΝΟΙΓΕΙ ΑΥΡΙΟ Η ΕΚΘΕΣΗ
vassilis papageorgopoulosΒ.ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ:"Ανοίγει αύριο η Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης. Μεγάλη ημέρα! Θα έρθει ασφαλώς και ο Πρωθυπουργός, ίσως και ο Υπουργός Δικαιοσύνης, ίσως και κάποιος εκπρόσωπος της Ηγεσίας της Δικαιοσύνης.
Είμαι βέβαιος ότι ο Πρωθυπουργός θα ρωτήσει: «Τι κάνει ο Παπαγεωργόπουλος;» Τι κάνει ο επί 12ετία Δήμαρχος της πόλης; Ασφαλώς θα του πουν ότι είμαι στην φυλακή, αλλά είμαι βέβαιος ότι δεν θα του πουν ΠΩΣ με έβαλαν στην φυλακή!



Γι’ αυτό και εγώ γράφω αυτές τις γραμμές. Για να υπενθυμίσω ότι:
1. Με έστειλαν στην φυλακή διότι ΔΗΘΕΝ ΜΟΛΙΣ έγινα Δήμαρχος ΤΟΤΕ ΑΡΧΙΣΑΝ οι υπεξαιρέσεις στον Δ.Θ.! Και ήρθε το Ελεγκτικό Συνέδριο και αποκάλυψε ότι υπήρχε σωρεία υπεξαιρέσεων ΠΡΙΝ ορκισθώ Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, τις οποίες μάλιστα καταλόγισε ΜΟΝΟ στον συγκεκριμένο επίορκο υπάλληλο του Δ.Θ. και βεβαίως όχι στους πριν από εμένα Δημάρχους!

2. Στο Εφετείο παρουσιάσθηκαν 228 συγκεκριμένες περιπτώσεις υπεξαιρέσεων με την ίδια ακριβώς μέθοδο της πλαστογράφησης εγγράφων ΠΡΙΝ γίνω Δήμαρχος! ΆΔΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ.

3. Είμαι στην φυλακή ΜΕΤΑ ΑΠΟ 6 ΑΛΛΑΓΕΣ του εναντίον μου κατηγορητηρίου, κάτι το πρωτοφανές και αυτό διότι δεν υπάρχει κανένα απολύτως αποδεικτικό στοιχείο εναντίον μου στην υπόθεση των υπεξαιρέσεων! ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΔΙΑΤΥΠΩΘΕΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ!

4. Παραπέμφθηκα να δικαστώ για «μαύρο χρήμα» διότι ΔΗΘΕΝ οι τραπεζικές μου καταθέσεις ήταν ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ(!) από τα εισοδήματά μου και ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΓΝΩΜΟΣΥΝΗ που διενεργήθηκε από 2 Καθηγητές Οικονομικών του Πανεπιστημίου μετά από εισαγγελική παραγγελία και παραδόθηκε την 29-11-2013, κατέληξε στο ότι οι καταθέσεις μου ήταν ΟΛΕΣ νομιμότατες και ΠΟΛΥ – ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΕΣ από τα εισοδήματα μου! ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΑ δηλαδή τα οικονομικά μου. Και βεβαία ούτε off shore εταιρείες, ούτε ΜΚΟ, ούτε βίλλες, ούτε σκάφη, ούτε τίποτε.

5. Το κατηγορητήριο μιλούσε για «ΑΛΥΣΙΔΑ» κατηγορουμένων αν δε ένας «ΚΡΙΚΟΣ» της αλυσίδας έσπαζε δεν θα γινόταν οι υπεξαιρέσεις… ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΥΤΗ Η «ΑΛΥΣΙΔΑ»; ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ ΟΙ «ΚΡΙΚΟΙ»; ΟΛΟΙ ΑΘΩΟΙ! ΣΩΣΤΑ! Και οι Προϊστάμενοι – Ελεγκτές του υπεξαιρέτη, ΑΘΩΟΙ. Και τα μέλη της Γραμματείας -Ελεγκτές του υπεξαιρέτη, ΑΘΩΟΙ. Και οι Κεντρικοί Διαχειριστές της Ταμειακής Υπηρεσίας, ΑΘΩΟΙ. Και όλοι οι Προϊστάμενοι των Οικονομικών Υπηρεσιών, ΑΘΩΟΙ. Και όλοι οι Διευθυντές, ΑΘΩΟΙ. Και οι Αντιδήμαρχοι Οικονομικών, ΑΘΩΟΙ. Και όλοι οι υπάλληλοι της Εφορίας, που έδιναν ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΕΣ στον Δήμο και οι οποίες καταστράφηκαν παρανόμως για να μην υπάρχουν στοιχεία, ΑΘΩΟΙ.

Και όλοι οι υπάλληλοι των Ασφαλιστικών Ταμείων οι οποίοι ΒΕΒΑΙΩΝΑΝ ότι ο Δήμος ήταν συνεπής στις υποχρεώσεις του, ΑΘΩΟΙ.
Και ο «εξωτερικός συνεργάτης» του υπεξαιρέτη όπως τον ονόμασε, χωρίς όμως να αποκαλύψει το όνομά του , ΑΘΩΟΣ!
Έσπασαν δηλαδή όλοι οι «κρίκοι», διαλύθηκε η «αλυσίδα» αλλά ο στόχος παρέμεινε σταθερός: Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ! Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΕΞΙΛΑΣΤΗΡΙΟ ΘΥΜΑ!

Το μόνο που με κρατάει είναι ότι με καταδίκασαν με ΟΡΙΑΚΗ πλειοψηφία! 2 από τους 5 Εφέτες ψήφισαν ΑΘΩΟΣ!
Θα συνεχίσω τον αγώνα μου για μία ΝΕΑ ΔΙΚΗ, που αυτή τη φορά πιστεύω να είναι μια ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΚΗ!

Μια δίκη χωρίς ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ!

Μια δίκη που θα αποδείξει με πόση ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ υπηρέτησα ως Δήμαρχος Θεσσαλονίκης επί 12 συνεχή χρόνια τους συμπολίτες μου και τον τόπο".


taxalia.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου