ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014

Χριστίνα Ελληνίδα: Η όμορφη του "Όλα Ελληνικά" μας ανοίγει την καρδιά της για πρώτη φορά

Όνομα: Χριστίνα 
Επίθετο: Ελληνίδα 
Ζώδιο:Τοξότης
Πρώτη εμφάνιση: Σε γνωστό μαιευτήριο στην Αθήνα 
Σπουδές: Πτυχίο Οικονομικών



Ενδιαφέροντα : Kite surf, Ιππασία, Χορός, Squash 
Στόχος – Φιλοδοξίες:  Να μάθω και να διδάξω το πώς να γινόμαστε καθημερινά καλύτεροι άνθρωποι (κάτι που δύσκολα βρίσκεις) 
Στιγμή αδυναμίας:  Όταν χάνω αγαπημένα μου πρόσωπα 
Ελεύθερη – Δεσμευμένη: Είμαι στην καλύτερη μου φάση αυτό τον καιρό (κοκκινίζω) 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: Πιστεύω ότι υπάρχει αν και όχι τόσο ποιοτικό Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει:  Όταν ανώνυμα μου στείλανε ένα εισιτήριο για εξωτερικό 
Το ιδανικό αρσενικό: Ο Άνδρας που θα με κάνει να ξεχάσω τα πάντα δίπλα του. 
Αγαπημένη ταινία:  Ο Νονός 
Στέκι : Όλα Ελληνικά (Εργασία και χαρά) 
Αξεσουάρ: Το κινητό μου 
Ταξίδι:  Σε όλο τον κόσμο 
Καλή συνήθεια: Αγαπώ όλο τον κόσμο 
Κακή συνήθεια : Δεν ξεχνάω ποτέ όταν κάτι με πειράξει 
Facebook name: Χριστίνα Ελληνίδα 
Instagram: xgreco




Περισσότερες φωτογραφίες ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου