ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014

Ποια ηθοποιός δήλωσε ...«Μου αρέσουν οι μεγαλύτεροι γιατί…»!

Σε μία εφ” όλης της ύλης συνέντευξη που παραχώρησε στο YOU μίλησε και για το κεφάλαιο «άντρες»! Πώς είναι ο άντρας που θα την κερδίσει;
Έχεις παραδεχτεί, όμως, ότι σου αρέσουν οι μεγαλύτεροι άντρες ηλικιακά...

Θέλω να παίρνω από τις σχέσεις μου, είτε φιλικές είτε ερωτικές, πράγματα δήλωσε η  Πηνελόπη Πλάκα ,μου αρέσει να παίρνω πράγματα από έναν άνθρωπο που είναι μεγαλύτερος σε ηλικία. Αλλά δεν κοιτάζω πρώτα την ηλικία… Όπως τα φέρνει η ζωή.






Το γάμο είπες ότι τον σκέφτεσαι γι” αργότερα, αλλά αν η ζωή σου έφερνε ένα παιδί;




Κάτσε να χτυπήσω ένα ξύλο και να σου απαντήσω! Εύχομαι να μη μου έφερνε ένα παιδί αυτήν τη στιγμή. Φυσικά και θα το κρατούσα, αλλά θα δυσκολευόμουν πάρα πολύ. Φυσικά και θα το αγαπούσα γιατί θα ήταν το παιδί μου, αλλά υπάρχει πάντα και η προφύλαξη για να μην έρθει.




Έχεις συγκατοικήσει με άντρα;




Όχι, μόνο με το σκύλο μου τον Πέρι. Συγκάτοικός μου στα εύκολα και στα δύσκολα.




Είναι πολύ δύσκολο να συγκατοικήσεις με έναν άνθρωπο, να έχεις κοινό σπίτι, ίδια ντουλάπα. Το φοβάμαι πολύ.




Τι ψάχνεις από έναν άντρα;




Το πρώτο που μου έρχεται είναι η ασφάλεια και η τρυφερότητα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου