ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Χάρης Ρώμας: «Ο πατέρας μου μου είχε απαγορεύσει να χρησιμοποιώ το επίθετό του»



Ο Χάρης Ρώμας έκανε καριέρα με το επίθετο της μητέρας του..


Όταν ο Χάρης Ρώμας ανακοίνωσε στον πατέρα του ότι θέλει να ασχοληθεί με την υποκριτική, ο πατέρας του ήταν κατηγορηματικός. Δεν θα χρησιμοποιούσε το επίθετό του.

Την αποκάλυψη έκανε ο ίδιος ο ηθοποιός στο «ΕΓΩ Weekly».

«Έκανα καριέρα με το επίθετο της μητέρας μου. Ο μπαμπάς μου, μου είχε απαγορεύσει να χρησιμοποιώ το επίθετό του και αυτό βέβαια το πλήρωσε κατά κάποιο τρόπο λίγο πριν πεθάνει», αποκάλυψε σε συνέντευξή του ο Χάρης και πρόσθεσε: «Το πλήρωσε γιατί, όταν είχα γίνει γνωστός στο πανελλήνιο, όσοι τον έβλεπαν, τον αποκαλούσαν κύριο Ρώμα»!

Ο ηθοποιός μίλησε και για τις επαναλήψεις των σειρών, οι οποίες τον έκαναν αγαπητό στο κοινό :«δεν μου κάνουν κανένα κακό. Με έχουν κρατήσει ψηλά στην εκτίμηση του κόσμου, γιατί κατάφερα να είμαι ο πιο διαχρονικός ηθοποιός της τηλεοπτικής ιστορίας. Δεν μου έκαναν κακό επειδή η τηλεόραση δεν είναι το κέντρο της ζωής μου. Αντίθετα μου επισήμαναν ότι δεν πρέπει να επιμένω μόνο σε αυτό το μέσο».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου