ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Συγκλονίζει η μητέρα των κοριτσιών που ζουν σε ΙΧ: ΄΄Τρώμε ανα δυο-τρεις μέρες΄΄

Συγκλονίζει το δράμα της Μαρίας, του συζύγου της Νίκου και των δύο κοριτσιών τους- ηλικίας 14 και 16 ετών - που εδώ και 15 μέρες έχουν για σπίτι τους...



ένα αυτοκίνητο! Η μητέρα των δύο ανηλίκων παιδιών μιλάει στην κάμερα του Star και η φωνή της σπάει...
 «Δεν ξέρω αν αυτό που αισθάνομαι είναι θυμός , αγανάκτηση, αλλά το μόνο που ξέρω είναι ότι έχασα τα πάντα, το σπίτι μου , την οικογένειά μου, τη δουλειά μας, τα πάντα.» αναφέρει χαρακτηριστικά.
 Το αυτοκίνητο είναι ο χώρος στον οποίο διαβάζουν τα δύο κορίτσια, που ξαφνικά έχασαν το δωμάτιό τους και τα κρεβάτια τους. Ο πατέρας τους ήταν εργαζόμενος σε αρτοβιομηχανία, που έβαλε λουκέτο πριν από δύο χρόνια, ενώ η μητέρα τους είναι απολυμένη σχολική φύλακας. Η αδυναμία να πληρωθούν τα ενοίκια που... μαζεύονταν μήνα με το μήνα, τους ανάγκασε να...βγουν στο δρόμο...
 «Το μεσημέρι διαβάζουν την ώρα που έρχονται . Η μία εδώ και η άλλη εκεί και το βράδυ κοιμόμαστε ή εγώ εδώ και η μία μου κόρη εκεί και η άλλη πίσω, η ο σύζυγός μου και μετά σας είπα βγαίνουμε εκ παραδρομής στο παγκάκι και προσέχουμε γιατί είναι πολύ επικίνδυνη περιοχή. Ειλικρινά... Δεν θέλω να καθίσω άλλο...» προσθέτει συγκινημένη η μητέρα.
 Όσο για φαγητό... «Τρώμε ανά δύο τρεις μέρες. Έχω την τύχη να έχω καλούς γειτόνους. Ό,τι μπορεί να προσφέρει ο καθένας προσφέρει. Φυσικά υγιεινή δεν υπάρχει. Πάρα πολύ δύσκολα, πολύ δύσκολα...» σημειώνει.
 Να σημειωθεί ότι η οικογένεια τελικά θα φιλοξενηθεί προσωρινά για λίγες μέρες σε κάποιο ξενοδοχείο.


Star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου