ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

Έλληνας ηθοποιός: "Έχω κυνηγήσει ηθοποιό να του σπάσω το κεφάλι''

‘Εχετε υπάρξει κακό παιδί;Έχω τσακωθεί, έχω συγκρουστεί σε αυτήν τη δουλειά. Έχω φύγει από δουλειές, έχω κυνηγήσει ηθοποιό να ...

του σπάσω το κεφάλι επειδή θεώρησα ότι με προσέβαλε. Τα έχω κάνει όλα. Έπρεπε να επιβιώσω από αυτήν τη δουλειά. Δεν είχα και έναν άνθρωπο δίπλα μου να με ηρεμήσει και να μου πει «χαλάρωσε». Φανατιζόμουν.

Αυτά δήλωσε ο Άρης Λεμπεσόπουλος σε συνέντευξη του στο ΕΓΩ που κυκλοφορεί.


tvnea.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου