ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

Διάσημος ηθοποιός ξέθαβε πτώματα για να τους κλέψει τα κοσμήματα!

«Στα 10 μου βγήκα στους δρόμους. Έμοιαζα 15 ετών. Γρήγορα συνειδητοποίησα πως αρέσω στους άνδρες. Όταν με πλησίαζαν, ζητώντας μου σεξ, τους ζητούσα ...

χρήματα».

Αυτό αναφέρει -μεταξύ άλλων- στην αυτοβιογραφία του ο Gerar Depardieu.

Μετά τις πρωτοφανείς δηλώσεις του για τη σχέση του με το αλκοόλ, o διάσημος Γάλλος ηθοποιός σοκάρει με τις αποκαλύψεις στο βιβλίο "Και κάπως έτσι συνέβη". 

«Ως παιδί, άκουγα συχνά τη μητέρα μου να λέει πως όταν έμεινε έγκυος σε μένα χρησιμοποίησε μια βελόνα για να κάνει έκτρωση, νομίζοντας πως σχεδόν με είχε σκοτώσει. Η οικογένειά μου ήταν τόσο φτωχή, που συχνά βοηθούσα την μητέρα μου να ξεγεννήσει τα αδέρφια μου, μιας και οι γονείς μου δεν είχαν λεφτά για μαιευτήριο».


Εκεί που ο Gerar Depardieu προκαλεί πραγματική ανατριχίλα είναι όταν εξομολογείται πως βοηθούσε συχνά έναν άνδρα να ξεθάψει «φρέσκα» πτώματα από το Κοιμητήριο, για να τους κλέψει τα κοσμήματα και τα παπούτσια που φορούσαν!


tvnea.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου