ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Κυριακή 9 Νοεμβρίου 2014

Ρέα Τουτουνζή: Έτσι ανακάλυψα ότι με απατούσε ο σύντροφός μου

Συνέντευξη σε εβδομαδιαίο περιοδικό παραχώρησε η Ρέα Τουτουνζή και μεταξύ άλλων αποκάλυψε πως δεν συγχωρεί την απιστία την οποία έχει βιώσει στο παρελθόν.

Μπορεί να είναι μία ωραία γυναίκα όμως στο παρελθόν έχει απιστήσει σύντροφός της κάτι που ανακάλυψε τυχαία ψάχνοντας το κινητό του τηλέφωνο.

«Δεν συγχωρώ την απιστία, που συνδυάζεται πάντα με την αδικία και το ψέμα. Επειδή ως άνθρωπος έχω πολύ έντονο μέσα μου το αίσθημα του δικαίου, νομίζω ότι αν με απατούσε ο σύντροφος μου, τη στιγμή που θα του είχα δώσει τα πάντα, θα με έφτανε στα όρια μου. Και μόνο η ιδέα ότι παρόλο που εγώ είμαι εκεί για αυτόν, εκείνος είναι σε αυτή τη σχέση μόνο για την πάρτη του, θα με έκανε να χτυπήσω κόκκινα! Στο παρελθόν είχα ανακαλύψει κατά λάθος ότι ο σύντροφος μου με απατούσε. Χτύπησε το τηλέφωνο του και θέλοντας να δω ποιος είναι, βρήκα ένα ύποπτο μήνυμα. Ψάχνοντας το τηλέφωνο βρήκα και άλλα , οπότε κατάλαβα ότι υπήρχε τρίτο πρόσωπο», εξήγησε στο Οκ και συνέχισε: «Στην αρχή φώναξα, μετά ηρέμησα και με όση ψυχραιμία διέθετα του είπα να μαζέψει τα πράγματα του και του έδειξα την πόρτα να φύγει. Αυτή ήταν η πρώτη και η τελευταία φορά που έψαξα το κινητό του συντρόφου μου. Και θεωρώ ότι είναι λάθος που το κάνουν ορισμένες, γιατί πρέπει να είσαι προετοιμασμένη τι θα βρεις. Όσο και αν σου έχουν μπει ψύλλοι στα αυτιά και θέλεις να μάθεις τι συμβαίνει, όταν έρχεται η ώρα της αλήθειας είναι τρομερά δύσκολο να το διαχειριστείς».


Protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου