ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Απίστευτο βρισίδι στο δημοτικό συμβούλιο Βόλου! (BINTEO)!!- Τι απαντά η πρωταγωνίστρια..

«Κάνω πολύ ωραίο σεξ» - Μπέος: «Θα σε έλεγα καρ..λα αλλά κι αυτές έχουν κάποια αξία»..
- Μιλώντας στο protothema.gr η κ.Κοκκινάκη χαρακτηρίζει φασίστα ρατσιστή τον Αχιλλέα Μπέο που χρήζει ιατρικής παρακολούθησης ..

Απίστευτες ατάκες ακούστηκαν στο δημοτικό συμβούλιο του Βόλου κατά τη διάρκεια φραστικού επεισοδίου μεταξύ του δημάρχου Αχιλλέα Μπέου και της δημοτικής συμβούλου Φωτεινής Κοκκινάκη.

Σε μια μοναδική στιχομυθία η κ. Κοκκινάκη που δήλωσε «χοντρή» απάντησε σε υπονοούμενο του κ. Μπέου ότι κάνει πολύ ωραίο σεξ. «Πώς γίνεται μια χοντρή να κάνει ωραίο σεξ;» αναρωτήθηκε ο δήμαρχος Βόλου, με την δημοτική σύμβουλο να δίνει πληρωμένη απάντηση: «Ρώτα τη γυναίκα σου».

Ο κ. Μπέος αν και ήρεμος δεν το άφησε να πέσει κάτω: «Θα σε έλεγα καρ...λα αλλά και αυτές έχουν κάποια αξία»!

Δείτε το βίντεο:




Αυτή είναι η γυναίκα που «έβρισε» ο Δήμαρχος Βόλου - Μιλά αποκλειστικά στο protothema.gr

«Ο Αχιλλέας Μπέος είναι ένας φασίστας ρατσιστής που μισεί τις γυναίκες και ξεκατινιάζεται συνεχώς στο δημοτικό συμβούλιο, χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης», λέει η δημοτική σύμβουλος Φωτεινή Κοκινάκη η οποία ξεσπά και απαντά στις προσβλητικές εκφράσεις που της απέδωσε όπως λέει ο Αχιλλέας Μπέος

Η Φωτεινή Κοκκινάκη είναι μία γυναίκα καθημερινή που μεγαλώνει με συνέπεια το παιδί της και δραστηριοποιείται πολιτικά εδώ και πολλά χρόνια στην τοπική κοινωνία του Βόλου.

Πολιτικός Μηχανικός η ίδια και κόρη του πρώην διεθνούς άσσου του Ολυμπιακού Πειραιώς Δημήτριου Κοκκινάκη τον οποίο έχασε πριν λίγο καιρό δίνει καθημερινά όπως λέει από το δικό της μετερίζι τη δική της μάχη για την πόλη που αγαπά: «Δε γεννήθηκα χθες εγώ στο Βόλο, δίνω μάχη καθημερινά εδώ και πολλά χρόνια με ξέρουν όλοι, ξέρουν την οικογένειά μου δε φύτρωσα από το πουθενά όπως ο κ. Μπέος με τον οποίο σαφώς δεν έχω και καμία σχέση», θα πει και θα εξιστορήσει μιλώντας αποκλειστικά στο protothema.gr όλα όσα συνέβησαν κατά τη διάρκεια δημοτικού συμβουλίου με αποτέλεσμα ο Δήμαρχος Βόλου να την αποκαλέσει χοντρή και εκείνη να του ανταπαντήσει ότι αφενός οι χοντρές κάνουν καλύτερο σεξ και αφετέρου αν δε το ξέρει καλό θα ήταν να πάει να ρωτήσει τη γυναίκα του.

«Από πού να ξεκινήσω πραγματικά δε ξέρω. Τι να κάνω με τον κ. Μπέο, αυτό, δεν έγινε πρώτη φορά, είναι καθημερινή κατάσταση με όλους έτσι είναι. Ο Μπέος έχει αυτή τη συμπεριφορά. Την άλλη φορά θυμάμαι είπε ότι οι γυναίκες του δημοτικού συμβουλίου καλό θα είναι να κάνουν μακαρόνια και προσέχουν μην λένε και πολλά γιατί κινδυνεύουν να σκίσουν κανένα καλσόν. Άκου τώρα…Σε δική μου διαμαρτυρία μου είχε πει μία άλλη φορά να… πάω να βράσω αβγά. Είναι αυτό που λένε η επιστήμη έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά. Είναι φασίστας, χρήζει ψυχιατρικής παρακολούθησης και μισεί τις γυναίκες. Τις προάλλες ξεκίνησε να βρίζει ένα συνάδελφο στο δημοτικό συμβούλιο τον κ. Νίκο Κανελή ο οποίος είναι ένας πολύ σοβαρός άνθρωπος και επιστήμονας μηχανολόγος - μηχανικός υπεύθυνος για τα θέματα διαχείρισης απορριμμάτων. Με το που πήρε ο άνθρωπος το λόγο ο Μπέος το χαρακτήρισε γελοίο και άρχισε να τον κοροϊδεύει για το… μούσι του.




«Να πάρεις το μούσι σου και να πας με τους αναρχικούς να κάνεις καταλήψεις», του είπε επειδή ο άνθρωπος έχει μούσια!!! Τι με θέλατε εμένα μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι. Όταν λοιπόν άρχισε να το βρίζει τον άνθρωπο και να τον αποκαλεί γελοίο του είπα «γελοίος είσαι εσύ γιατί είσαι και καράφλας». Μου λέει «Εσύ τι είσαι», του απαντώ «Εγώ είμαι χοντρή» και συνεχίζει αυτός λέγοντας «Θα σου έλεγα τι να πας να κάνεις αλλά…» και του απάντησα «Εγώ αυτό που εννοείς ξέρω να το κάνω και μάλιστα πολύ καλά» ενώ εκείνος ανταπάντησε «δεν ήξερα ότι οι χοντρές το κάνουν τόσο καλά» για να του απαντήσω και εγώ «Πήγαινε ρώτα τη γυναίκα σου». Μη σας τα πολυλογώ, σηκώνομαι έξαλλη να φύγω και τον ακούω να λέει «Θα σε έλεγα καριόλα αλλά αυτές είναι καλύτερες από εσένα». Έτσι έχουν τα πράγματα λοιπόν», σημειώνει η κ. Κοκκινάκη και προσθέτει: «Δε σκοπεύω να κάνω κάτι, έχω βαρεθεί να τον ακούω. Είναι μία πάγια τακτική του. Εμένα ο πατέρας μου είναι ο Δημήτρης Κοκκινάκης διεθνής ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Πειραιώς ήταν ένας λοιπόν πολύ σημαντικός άνθρωπος που έφυγε πριν λίγο καιρό από τη ζωή, προέρχομαι από μια πολύ καλή οικογένεια, δεν έχω καμία σχέση με τον κ. Μπέο. Δεν γεννήθηκα χθες, όπως αυτός που ήρθε χθες στο Βόλο…Είναι ρατσιστής μιλούσε σε μία δημοσιογράφο η οποία είναι κοντή η κοπέλα, έτσι την αποκαλούσε σε κάθε δημοτικό συμβούλιο που ερχόταν εκείνη για να παρακολουθήσει και της έκανε δώρο… ένα ζευγάρι κόκκινες γόβες δωδεκάποντες για να την προσβάλει. Έχει ένα θέμα με συμπεριφορά ρατσιστική. Με τους κοντούς, με τους ξένους, με τους γκέι, με όλους νομίζω έχει πρόβλημα αλλά πάνω από όλα με τον ίδιο του τον εαυτό», καταλήγει η κ. Κοκκινάκη.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου