ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

Ανέκδοτο: Παππούς … στην Μύκονο !






Ένας παππούς 82 χρονών, πρόσφατα χήρος λέει να πάει στη Μύκονο για να δει επιτέλους τι γίνεται σε αυτό το νησί. Κλείνει δωμάτιο για 4 μέρες λοιπόν και πάει.



Ρωτάει στο ξενοδοχείο που γίνεται ο τρελός χαμός στο νησί και του λένε “Στο super paradise φυσικά”…
Έτσι κούτσα κούτσα πάει στην παραλία και θολώνει! Κορμιά να λιάζονται, να χορεύουν να γίνεται της τρελής….
Κάθεται σε μια μεριά ώσπου περνά μια γκομενάρα από μπροστά του και του παππού του σηκώνεται!

– Με φώναξες παππού; ρωτάει η κοπέλα!
– Όχι κοπέλα μου! Εγώ δεν…
και πριν προλάβει να τελειώσει την φράση του, η κοπελιά είναι από πάνω του και τον αρχίζει στα ωραία!!! Τρελαίνεται ο παππούς. Έχει πάθει την πλάκα του, είναι μες την τρελή χαρά! Μετά από καμιά ώρα του έρχεται να κλάσει!! Γυρίζει να κλάσει λοιπόν και ένας νταβραντισμένος του λέει :
– Με φώναξες παππού;
– Όχι αγόρι μου! Εγώ δεν…
και πριν προλάβει πάλι να τελειώσει την φράση του, ο μάγκας είναι από πίσω του και τον αρχίζει στα ωραία! Ο παππούς είναι να πέσει να πεθάνει! Σοκαρισμένος πάει πίσω στο ξενοδοχείο έντρομος και ζητάει τον λογαριασμό για να φύγει αμέσως! Τον ρωτάει λοιπόν η receptionist γιατί θέλει να φύγει, και γυρνάει ο παππούς και της λέει :
– Κοίτα κορίτσι μου, εμένα μου σηκώνεται σπάνια, αλλά κλάνω πενήντα φορές την ημέρα…!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου