ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Η Σοφία Βόσσου «πυροβολεί» το «Voice 2»

Σε ηλικία τεσσάρων χρόνων σηκωνόταν στις μύτες των ποδιών της για να φτάσει τα πλήκτρα του πιάνου. Με τα μικρά δαχτυλάκια της πίεζε τις νότες και μετά έσκαγε στα γέλια.


Η μητέρα της Σοφία Βόσσου ήταν η δασκάλα της στο τραγούδι. Λίγα χρόνια αργότερα, μια απίθανη σκανδαλιά της στη μουσική κονσόλα παρ' ολίγον να καταστρέψει την περίφημη «Ανοιξη», το τραγούδι που είχε γράψει για τη Εurovision ο επί δέκα χρόνια σύντροφος της μητέρας της, με τον οποίο σχεδόν μεγάλωσε, Ανδρέας Μικρούτσικος. Η Ερασμία Μάνου είναι αναμφίβολα ένα κορίτσι που γεννήθηκε μέσα στη μουσική. Ετσι, όταν την περασμένη Κυριακή δεν είδε καμία από τις τέσσερις καρέκλες των κριτών του «Τhe voice 2» να γυρνά, ένιωσε απέραντη απογοήτευση, όπως και η μητέρα της.




Οπως αποκαλύπτει η ίδια στην «Espresso», έπαθε κρίση πανικού την ώρα που μπήκε στο τηλεοπτικό πλατό. Κρατήθηκε από το μικρόφωνο και κρύβοντας την αγωνία της άρχισε να τραγουδά το «Η αγάπη αργεί». «Το ένα λεπτό και τα τριάντα δευτερόλεπτα ήταν ένας εφιάλτης. Τη στιγμή που ανέβηκα, τελείωσαν όλα. Είχα φοβερό εσωτερικό άγχος, αλλά ήμουν σίγουρη ότι μπορούσα να το διαχειριστώ χαμογελώντας. Οταν όμως είδα το γυάλινο πάτωμα φωτισμένο, κάτι που δεν υπήρχε στις πρόβες, με έπιασε κρίση πανικού. Ετρεμα και προσπαθούσα να συγκεντρωθώ. Κι όσο δεν γυρνούσαν οι καρέκλες, αυτό γινόταν όλο και πιο δύσκολο. Από ένα σημείο και μετά σκεφτόμουν τη μητέρα μου, πόσο θα πληγωθεί» λέει η τραγουδίστρια.
Ουδείς από τους κριτές γύρισε, γιατί εκτίμησαν ότι η γλυκιά Ερασμία δεν διέθετε τις φωνητικές δυνατότητες. «Είχες παραπάνω αγωνία, δεν πατούσες στις νότες, δεν "γλιστρούσες" σωστά στο κομμάτι» ήταν μερικές από τις παρατηρήσεις της επιτροπής.
«Μήπως τους εκνεύρισε το ότι δεν εμφανίστηκα στα παρασκήνια να αγωνιώ για την κόρη μου την ώρα της οντισιόν, ανεβάζοντας έτσι τα νούμερα τηλεθέασης;» αναρωτιέται η Σοφία Βόσσου μιλώντας στην «Espresso».

Υπονοούμενα

«Μήπως θέλουν να δείχνουν στον κόσμο πως δεν μεροληπτούν στα παιδιά των καλλιτεχνών, όπως έγινε με τον Βαγγέλη Κονιτόπουλο; Και μη μου πει κανείς ότι δεν γνώριζαν από πριν πως η Ερασμία είναι κόρη μου. Είμαι χρόνια στην τηλεόραση και ξέρω πώς λειτουργεί» ξέσπασε η γνωστή τραγουδίστρια στην «Εspresso», αφήνοντας σαφή υπονοούμενα κατά της κριτικής επιτροπής.
«Δεν τη συνόδευσα στην οντισιόν, διότι έπρεπε να βρίσκομαι στο θέατρο Βέμπο, στην παράσταση "Πριν το χάραμα". Ετσι κι αλλιώς δεν θα πήγαινα προκειμένου να μην επηρεάσω κανέναν. Αλλωστε δεν ανακατεύομαι στα επαγγελματικά και στις επιλογές της. Οταν μου τηλεφώνησε, λοιπόν, και μου είπε πως τα πήγε χάλια, σοκαρίστηκα. Είδα το βίντεό της τέσσερις φορές, για να είμαι αμερόληπτη. Τραγούδησε πολύ καλά. Αν ήμουν κριτής και άκουγα μια φωνή με τέτοιο ηχόχρωμα, θα γυρνούσα. Δεν μιλάω ως μητέρα της. Μπορώ να έχω άποψη, πιστεύω, μετά από τόσα χρόνια στον χώρο της μουσικής. Οπως και η Ευρυδίκη αλλά και η σπουδαία σοπράνο της όπερας Αλμπίνα Ζαχαριάδου, που ήταν μεταξύ των δεκάδων καλλιτεχνών που της έστειλαν συγχαρητήρια» αποκαλύπτει η Σοφία Βόσσου.
«Νόμιζα τα είχα πάει χάλια» παραδέχεται η κόρη της τραγουδίστριας. «Οταν προβλήθηκε το επεισόδιο όμως είδα μια πολύ αξιοπρεπή εμφάνιση και το λέω χωρίς έπαρση, μέσα από την καρδιά μου». Η ταλαντούχα Ερασμία Μάνου καταγγέλλει ότι δεν ερμήνευσε το τραγούδι που είχε επιλέξει. «Το "Η αγάπη αργεί" ήταν σχεδόν η τελευταία μου επιλογή από τα είκοσι ελληνικά και ξένα τραγούδια που είχα δώσει στην παραγωγή. Στις πρώτες θέσεις -αριθμητικά κιόλας- είχα σημειώσει το "Like the way I do" της Μελίσα Εθριτζ και το "Προσωπικά" της Ελένης Δήμου, αλλά εκείνοι μου έδωσαν αυτό που ήθελαν».
«Η Ερασμία μου έχει υπέροχη φωνή, γι' αυτό κέρδισε την πρώτη θέση στον διαγωνισμό νέων ταλέντων του ραδιοφωνικού σταθμού Sfera» επισημαίνει η μαμά Σοφία και συμπληρώνει με νόημα: «Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου που ανακοίνωσε τα αποτελέσματα έμαθε ότι είναι κόρη μου, αφού είχε κερδίσει. Τα καταφέρνει λοιπόν μόνη της πολύ καλά». Και η τραγουδίστρια συνεχίζει τις αποκαλύψεις. «Αλλού είναι το πρόβλημα. Πώς το δικαιολογείς όταν η παραγωγή της εκπομπής "Το πρωινό" επικοινώνησε την περασμένη Δευτέρα με την κόρη μου προσκαλώντας την στο πλατό των Γιώργου Λιάγκα - Φαίης Σκορδά, αλλά λίγες ώρες μετά την ενημέρωσαν πως αναβάλλεται; Οι δηλώσεις μου μάλλον ενόχλησαν κάποιους και την "έκοψαν"».
«Οι φωνητικές δυνατότητές μου ήταν ξεκάθαρες ακόμη και με αυτό το τραγούδι» υπερασπίστηκε τον εαυτό της η Ερασμία Μάνου. «Ισως ήμουν στις τελευταίες οντισιόν, ίσως οι κριτές είχαν γυρίσει σε όλους τους προηγούμενους και δεν υπήρχε άλλη θέση. Αλλά αυτό πάει, τέλειωσε. Υπάρχουν πιο σημαντικά στη ζωή, όπως η απώλεια. Εχασα τη γιαγιά μου την Ιωάννα, τη γυναίκα που με μεγάλωσε. Πέθανε λίγες ημέρες μετά τη συμμετοχή μου στο "The voice" και σοκαρίστηκα. Ηταν σαν μητέρα μου. Τι να μου πουν όλα τα υπόλοιπα;» εξομολογείται και τα μάτια της πλημμυρίζουν δάκρυα. Το όνομα Ερασμία, που σημαίνει «ευχάριστη, αξιαγάπητη», το πήρε στη μνήμη της προγιαγιάς της, που πέθανε την ημέρα που έφερε στον κόσμο τη γιαγιά της Τερψιχόρη, τη μητέρα της Σοφίας Βόσσου. Εχει μια ομορφιά αναγεννησιακή και μοιάζει με τη μαμά της τόσο πολύ στον τρόπο που μιλάει.
Η Ερασμία είναι πολυτάλαντη. Εχει εργαστεί στην τηλεόραση σε παραγωγές όπως τα «Fame Story», «Big Brother», «Dream Story». Είναι ραδιοφωνική παραγωγός και περιζήτητη dj. Φέτος παίζει μουσική στο καφέ-μπαρ Einstein. Τώρα, όπως λέει, νιώθει έτοιμη να βγει στο «γυαλί». Ιδανικό θα ήταν να παρουσίαζε μια μουσική εκπομπή. Εχει στο μυαλό της το κόνσεπτ, τα πρόσωπα, ακόμη και το σκηνικό!
Τα τελευταία οκτώ χρόνια εμφανίζεται σε μεγάλες μουσικές σκηνές με σημαντικούς ερμηνευτές. Επίσης έχει τραγουδήσει με τον Γιώργο Σαμπάνη, τη Σοφία Αρβανίτη, τον αείμνηστο Γρηγόρη Μπιθικώτση και τον συνονόματο γιο του.

Τα single της «Ροζ σεντόνια» και «Ναι» έχουν αγαπηθεί από το μουσικόφιλο κοινό και σιγά σιγά το όνομά της γίνεται ολοένα και πιο γνωστό.
Πέρα από τις συνεργασίες της στο τραγούδι, συζητά την εμφάνισή της στο θέατρο, σε μια κωμωδία που υπογράφει πολύ γνωστός σεναριογράφος. «Δεν είναι κάτι ανακοινώσιμο ακόμη. Αλλά πραγματικά ήταν μια έκπληξη και για μένα» λέει.
Τα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια και το διαζύγιο των γονιών της
«Μεγάλωσα με πολλή αγάπη» θυμάται. «Είχα ευτυχισμένα παιδικά χρόνια, αλλά όχι ανέμελα. Λόγω των επαγγελματικών εμφανίσεων της μαμάς μεγάλωσα με τον μπαμπά μου Θεοφάνη Μάνο και τη μητέρα του, στην Αργυρούπολη. Τα Σαββατοκύριακα πήγαινα στο σπίτι της Σοφίας, που με διάβαζε, παίζαμε και τραγουδούσαμε.

»Οι γονείς μου χώρισαν όταν γεννήθηκα, αλλά διαζύγιο πήραν πολλά χρόνια αργότερα, όταν πια ήμουν 14 χρόνων, γιατί ο μπαμπάς ήθελε να ξαναπαντρευτεί. Τότε μετακόμισα στο σπίτι της μητέρας μου. Οι σχέσεις των γονιών μου παρότι ήταν χωρισμένοι ήταν εξαιρετικές. Ο πατέρας μου είναι ένας υπέροχος άνθρωπος.

»Εργαζόταν ως διευθυντής μεγάλων επιχειρήσεων, είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Εχω πολύ έξυπνους και ταλαντούχους γονείς, γι' αυτό δεν έγινα ούτε μαμμόθρεφτο ούτε μπαμπόθρεφτο» τονίζει και αποκαλύπτει: «Θα ήθελα πολύ να ξαναπαντρευτεί και η μητέρα μου. Είναι καλλιτέχνης φύσει και θέσει και πολύ ελεύθερος άνθρωπος. Χρειάζεται έναν άντρα δίπλα της πολύ έξυπνο και ενδιαφέροντα, αλλά και να μην καταπιέζεται. Είναι μοναδικό πλάσμα. Εχει έρθει στη ζωή για να τραγουδάει. Εχει τόση καλοσύνη κι αγάπη μέσα της. Τη λατρεύω και είμαι υπερήφανη που είμαι κόρη της».
Οταν ήταν μικρή θυμάται πως στο σπίτι τους μπαινόβγαιναν όλοι οι κορυφαίοι καλλιτέχνες της εποχής, από τον Πασχάλη Τερζή και τον Σταμάτη Γονίδη μέχρι τον Μανώλη Λιδάκη και τη στιχουργό Εύη Δρούτσα.
Η Ερασμία, ο Ανδρέας και το... σαμποτάζ της «Ανοιξης»
Οταν η Σοφία Βόσσου ήταν ζευγάρι με τον Ανδρέα Μικρούτσικο, η Ερασμία περνούσε τα Σαββατοκύριακα στο σπίτι του μουσικοσυνθέτη, στα βόρεια προάστια, παίζοντας με τον Στέργιο, τον γιο του.
«Ο Ανδρέας με έμαθε να μιλάω σωστά ελληνικά ή τουλάχιστον το προσπάθησε! Μου δίδαξε πράγματα που τότε μου φαίνονταν βαρετά, όμως όταν μεγάλωσα συνειδητοποίησα πως μου έκανε μαθήματα ζωής. Στην αριθμητική ήμουν ανεπίδεκτη μαθήσεως! Θυμάμαι έπαιρνε μεγάλα χαρτόνια και έγραφε: 2x7=14, 3x5=15. Εκανε τεράστιες προσπάθειες και ως άνθρωπος και ως μαθηματικός» θυμάται.

Χάλασε τις ρυθμίσεις
Η πιο μεγάλη αταξία της ήταν η καταστροφή της «Ανοιξης», του τραγουδιού με το οποίο θα συμμετείχε η Σοφία Βόσσου στη Eurovision το 1991. Το κομμάτι ήταν εξ ολοκλήρου δημιουργία του Ανδρέα Μικρούτσικου. «Στο σπίτι του είχε ένα στούντιο με μια τεράστια κονσόλα. Οταν ξέφυγα από την προσοχή τους, μπήκα εκεί μέσα και άρχισα να παίζω με τα χιλιάδες κουμπιά. Ημουν ενθουσιασμένη! Οταν με είδαν, κιτρίνισαν! Είχα χαλάσει όλες τις ρυθμίσεις του κομματιού και τη μίξη των μουσικών οργάνων, κάτι που συνεπαγόταν την καταστροφή δουλειάς τουλάχιστον είκοσι ημερών».
Και όταν χώρισαν, πώς το πήρε; «Η Σοφία και ο Ανδρέας αγαπήθηκαν πάρα πολύ. Ακόμα πιστεύω πως ήταν ένα σπουδαίο ζευγάρι με κοινή πορεία, οράματα που τα υλοποίησαν και έζησαν μεγάλες στιγμές. Ηταν μια δύσκολη περίοδος για τη μητέρα μου όταν χώρισαν, παρότι δεν σταμάτησαν να επικοινωνούν. Το πάλεψε με αξιοπρέπεια, ανασυγκροτήθηκε, αναγεννήθηκε και μια χαρά συνέχισε τη ζωή της» δηλώνει η 30χρονη τραγουδίστρια και προσθέτει: «Τον Ανδρέα Μικρούτσικο έχω να τον δω τουλάχιστον πέντε χρόνια, αλλά επικοινωνούμε συχνά μέσω facebook. Ολο λέμε πότε θα βρεθούμε. Παρ' όλα αυτά δεν μου έστειλε κανένα μήνυμα μετά την εμφάνισή μου στο "The voice". Νομίζω ότι δεν θα ήθελε να πάω εκεί» εξομολογείται! Με τον Στέργιο όμως είμαστε πολύ κοντά και συναντιόμαστε συχνά».
Για την οικονομική καταστροφή του παρουσιαστή η Ερασμία εξέφρασε την άποψη της: «Καμιά φορά οι άνθρωποι θέλουμε να κάνουμε το κάτι παραπάνω. Οχι από αλαζονεία, γιατί δεν είναι τέτοιος χαρακτήρας ο Αντρέας. Μάλλον από φιλοδοξία θα επιχείρησε ένα μεγάλο άνοιγμα, ίσως για να αφήσει κάτι πίσω του στον Στέργιο».



Δήμητρα Δάρδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου