ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 25 Μαρτίου 2015

Κατερίνα Πλακίδα: Η Θεσσαλονικιά ορισμός του όρου Θηλυκό.

Όνομα : Κατερίνα 
Επίθετο: Πλακίδα 
Ζώδιο : Αιγόκερος 
Σπουδές : Ιταλική γλώσσα και φιλολογία
στο Αριστοτέλειο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και σχολή λιμενοφυλάκων (Λιμενικό σώμα)
Ενδιαφέροντα : Γυμναστική, δημόσιες σχέσεις. 
Στόχος – Φιλοδοξίες : : Στόχος μου είναι η καταξίωση στον επαγγελματικό τομέα, ωστόσο ο δρόμος είναι ακόμη μακρύς για την επίτευξη ισότητας στους χώρους της εργασίας, ιδιαιτέρως όταν πρόκειται για τις θέσεις της ανωτάτης διοίκησης. φιλοδοξία μου είναι  να εισπράττω αυτά που δίνω!
Και τώρα : Ζω στην Θεσσαλονίκη με...
την 2,5 ετών κόρη μου προσπαθώντας να ανταπεξέλθω σε όλες τις οικογενειακές, επαγγελματικές και κοινωνικές μου υποχρεώσεις
Ελεύθερη – Δεσμευμένη : Σε σχέση 
Υπάρχει στην εποχή μας φλερτ: θεωρώ ότι υπάρχει φλερτ όχι φυσικά  όπως παλαιότερε αλλά κατά το μέγιστο διαδικτυακό,  το οποίο είναι απρόσωπο και  ανούσιο! Είναι η νέα τάση της μόδας η οποία καθηλώνει την νεολαία μπροστά σε μια οθόνη  χάνοντας  έτσι την αληθινή ουσία του φλερτ
Ποιο είναι το καλύτερο φλερτ που σου έχουν κάνει: «Ο άντρας σου μου είχε πει πως ήσουν η πιο ωραία γυναίκα που γνώρισε ποτέ. Δεν περίμενα ν' αντικρίσω την πιο ωραία γυναίκα που γνώρισα ποτέ»
Το ιδανικό αρσενικό : Ο ιδανικός άντρας  για μένα είναι αυτός που θα με αγαπήσει όπως ακριβώς είμαι, που δεν θα προσπαθήσει να αλλάξει τίποτα απ την  εμφάνιση μου και τον χαρακτήρα μου, αυτός που θα αισθάνεται  περήφανος για μένα, αυτός που θα  γελάει με την χαρά μου και θα κλαίει με την λύπη μου, αυτός  που θα μου προσφέρει ασφάλεια και αγάπη σε κάθε επίπεδο. Πάντα κατά την γνώμη μου ο άντρας πρέπει να είναι ένα ''κλικ'' πιο πάνω από την γυναίκα ώστε να υπάρχει ισορροπία στην σχέση. Ο άντρας στην σχέση πρέπει να είναι κυρίαρχος!
Έχεις 3 ευχές: Να έχω πάντα τόσο αληθινούς φίλους και φιλές κοντά μου
Να κάνω το παιδί μου να υιοθετήσει τα δικά μου πιστεύω και τις δικές μου αντιλήψεις για να μπορέσει να ανταπεξέλθει στο μέλλον σε όποια κατάσταση.
Και τέλος εύχομαι σε όλο τον κόσμο να γελάει, να βλέπει την ζωή πάντα από την θετική της πλευρά όσο δύσκολα και αν είναι κάποιες φορές τα πράγματα! θετική ενέργεια. 
Αγαπημένη ταινία : King's of Μykonos
Στέκι : Bedroom club Θεσσαλονίκη 
Αξεσουάρ : Γυαλιά ηλίου (αγαπημένο)
Ταξίδι : Ibiza 
Καλή και κακή συνήθεια : Καλή συνήθεια μου θεωρώ το γεγονός ότι είμαι καλή με όλο τον κόσμο μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου. Κακή συνήθεια είναι ότι νευριάζω πολύ εύκολα.
Facebook name : Katerina Plakida.
Instagram: katerinaplakida




















nyxtobaths.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου