ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Ο απίθανος λόγος για τον οποίο πούλησε ο Κωστέτσος το σπίτι του στη Μύκονο

Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης έδωσε ο γνωστός σχεδιαστής Βασίλειος Κωστέτσος, περιγράφοντας πώς βίωσε τη Χρυσή Εποχή και
αποκαλύπτοντας γιατί αναγκάστηκε να πουλήσει το σπίτι του στη Μύκονο.


Μιλώντας στο Manifesto του Join Us, ο γνωστός σχεδιαστής αποκαλύπτει: «Ο κόσμος έχει λανθασμένη εικόνα για μένα. Πολλοί πιστεύουν ότι είμαι ξιπασμένος, ότι είμαι σνομπ, εγωιστής, ότι είμαι αλλού για αλλού. Δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα και είναι κάτι που καλλιέργησαν τα ΜΜΕ. Είμαι πολύ παρεξηγημένο παιδί. Επειδή ήμουν πολύ μπροστά για την εποχή μου, είτε στιλιστικά, είτε σε αυτά που έλεγα, είτε σε θέμα δουλειάς, σόκαρε όταν το έκανα αυτό εδώ».

Οσο για την «χρυσή εποχή» του όπως επισημαίνει: «Κανείς δεν θα ζήσει αυτό που έζησα τη χρυσή εποχή σαν καλλιτέχνης και δημιουργός. Έμπαινα στο Mercedes και 3000 άτομα έλεγαν «μπαίνει ο Κωστέτσος». Ένας από τους λόγους που πούλησα το σπίτι μου στη Μύκονο το 1992 ήταν ότι δεν μπορούσα να περπατήσω στα Ματογιάννια. Ήταν εκνευριστικό που όλοι έλεγαν «ο Κωστέτσος».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου