ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 25 Απριλίου 2015

Δείτε τι θα αντικαταστήσει τα τζιν παντελόνια στο μέλλον

"Η Gap δεν περιστρέφεται πια γύρω από τα jeans", αναφέρει η business reporter στο
Buzzfeed Sapna Maheshwari, με την εταιρεία να
κάνει στροφή στο αθλητικό ρούχο και ειδικά στο ρούχο που μπορεί να φορεθεί τόσο στο γυμναστήριο, όσο και το γραφείο, το λεγόμενο και "Activewear".
"Η γενιά μου μεγάλωσε φορώντας τζιν και θα παραμείνουν κομμάτι τις ζωής μας όπως ήταν και στο παρελθόν", αναφέρει στο Buzzfeed η διευθύνουσα σύμβουλος της Athleta, Nancy Green. Όμως, "η τωρινή γενιά μεγαλώνει με παντελόνια γιόγκα και activewear" έτσι τα συγκεκριμένα θα φοριούνται όλο και περισσότερο στο μέλλον.
Η Αthleta έχει ήδη 302 καταστήματα και επεκτείνεται ραγδαία ενώ τόσο η Gap όσο και η Old Navy βάζουν στις κολεξιόν τους όλο και περισσότερα jogger pants.
Οι πωλήσεις των τζιν σημειώνουν συνεχή πτώση τα τελευταία χρόνια, ενώ την ίδια ώρα τα αθλητικά παντελόνια γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.
Οι έφηβοι, αγοράζουν με δραστικά αυξανόμενους ρυθμούς ρούχα της Nike και της Lululemon που ειδικεύονται στο "Activewear", προτιμώντας τα από μάρκες ρούχων ιδιαίτερα δημοφιλή στο παρελθόν όπως τα Abercrombie, σύμφωνα με έρευνα της Piper Jaffray σχετικά με τις δαπάνες των εφήβων.
Nike, Lululemon, Under Armour και Adidas είναι οι πιο δημοφιλείς μάρκες στο αθλητικό ρούχο.
Ειδικά τα παντελόνια γιόγκα της Lululemon είναι trend μεταξύ των κοριτσιών, αναφέρει η έκθεση της Piper Jaffray.
Τα τζινς δεν είναι στα 10 top ρούχα που θα ήθελαν να αγοράσουν οι έφηβοι.
Δείτε τον πίνακα που δείχνει την μείωση των πωλήσεων στα τζιν.
pinakas_22_4_a.JPG
Την ίδια ώρα και οι άνδρες νοιώθουν όλο και πιο άνετα στην ιδέα του activewear.

Η ανδρική κολεξιόν της Lululemon είναι ήδη ταχύτερα αναπτυσσόμενη από την γυναικεία ειδικά τα παντελόνια που δεν πιέζουν τις... ευαίσθητες περιοχές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου