ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 14 Απριλίου 2015

Το μυστικό πίσω από το brand δισεκατομμυρίων δολαρίων της Jessica Simpson

Δέκα χρόνια αφότου ξεκίνησε τη γραμμή υποδημάτων με τον Όμιλο Camuto, η τραγουδίστρια που εξελίσσεται σε μεγιστάνα, βρίσκεται στο πηδάλιο της
lifestyle αυτοκρατορίας, αξίας
πολλών δισ., έχοντας δημιουργήσει 31 κατηγορίες προϊόντων.


Η συλλογή Jessica Simpson, περιλαμβάνει παπούτσια, ρούχα, τσάντες, κοσμήματα, αρώματα και αντικείμενα για το σπίτι, υπάρχει σε εκατοντάδες πολυκαταστήματα στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των Macy's, Dillard's, Belks και Nordstrom και πέρυσι απέφερε 1.000 εκατομμύρια δολάρια στον τομέα λιανικών πωλήσεων.
http://img2.timeinc.net/people/i/2013/stylewatch/blog/130812/ashlee-simpson-2-600x450.jpg
Ενώ άλλες μάρκες διασημοτήτων βρίσκονται σε πτώση, η Simpson έχει καταφέρει να παραμείνει στην κορυφή και ένας ειδικός του branding λέει ότι η ικανότητά της να συνδέεται με τους καταναλωτές σε ανθρώπινο επίπεδο, είναι ο λόγος της επιτυχία της. «Πολλές διασημότητες έχουν τα δικά τους προϊόντα, αλλά αυτό δεν τους κάνει brand», δήλωσε ο Robert Passikoff, ιδρυτής και πρόεδρος του συμβούλου μάρκετινγκ Brand Keys Inc. στη Νέα Υόρκη. «Τους κάνει επιχειρηματίες».
Ο Passikoff τονίζει, πως το γεγονός ότι η Simpson είναι ένα προσγειωμένο κορίτσι, ένα κορίτσι της διπλανής πόρτας και έχει την ικανότητα να δένεται συναισθηματικά με τους καθημερινούς ανθρώπους και να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες τους, την βοηθά να γίνει ακόμα πιο επιτυχημένη.
http://coralifestyle.com/wp-content/uploads/2015/03/jessica-simpson-collection-spring.jpg
«Οι άνθρωποι θέλουν να αισθάνονται καλύτερα για τον εαυτό τους και για το ποιοι είναι», είπε ο Passikoff. «Και η Simpson έχει αυτή τη σπάνια ποιότητα, όπου μπορεί να το κάνει».
Η Simpson έχει απήχηση σε όλες τις ηλικιακές ομάδες, είπε ο Τζακ Gross, διευθύνων σύμβουλος της Jeanswear για τον Όμιλο Jones. Είναι «πολύ επικοινωνιακή με τους θαυμαστές της. Οι θαυμάστριες της ηλικίας 15-40 ετών, ταυτίζονται μαζί της».
http://www.thestunningpost.com/wordpress/wp-content/uploads/2011/09/JessicaSimpson.jpg
Η εταιρεία Sequential Brands Group με έδρα την Νέα Υόρκη, εκδήλωσε ενδιαφέρον να συνεργαστεί και να επενδύσει στο brand της Simpson. Η εταιρεία υπέγραψε συμφωνία για την εξαγορά πλειοψηφικού πακέτου μετοχών της συλλογής της Jessica Simpson για ένα αξιοσέβαστο ποσό σε μετρητά και μετοχές. Το ποσοστό πωλήθηκε από τον Όμιλο Camuto, το οποίο δίνει την βασική άδεια της συλλογής, αλλά μένει στην παραγωγή υποδημάτων.
http://cdn04.cdn.justjared.com/wp-content/uploads/2012/11/simpson-florida/jessica-simpson-ashlee-simpson-jessica-simpson-collection-promotion-in-florida-18.jpg
Η Sequential, η οποία κατέχει τη μάρκα ειδών ένδυσης του Justin Timberlake, William Rast, αναζητά να τριπλασιάσει την καθαρή αξία της συλλογής της Jessica Simpson με την επέκταση στο εξωτερικό. Η Wunderlich Securities επιβεβαίωσε την Πέμπτη, την σύσταση αγοράς της Sequential, επικαλούμενη την εντυπωσιακή δυναμική της συλλογής της Simpson να επεκταθεί σε διεθνές επίπεδο και να φτάσει στο «επόμενο δισεκατομμύριο».

newmoney.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου