ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2015

Ο Αδωνις για το πόσο κοστίζει η καμπάνια του και ποιος πληρώνει


georgiadis_25.10_708



Στο κόστος της καμπάνιας του αναφέρθηκε ο Αδωνις Γεωργιάδης σε συνέντευξή του, στην οποία απάντησε ότι απλά είναι μία
πρακτική λύση η χρήση του λεωφορείου, σε όσους χαρακτηρίζουν την κίνησή του ως «αμερικανιά».

«Το λεωφορείο που χρησιμοποιώ για την καμπάνια μου κοστίζει 180 ευρώ την ημέρα και είναι ένας πρακτικός τρόπος για να έχω λίγα έξοδα», είπε ο υποψήφιος για την προεδρία της ΝΔ, σε συνέντευξή του στο in.gr. Οσο για το συνολικό κόστος της προεκλογικής καμπάνιας του, τόνισε ότι θα φτάσει περίπου στις 30.000 ευρώ και «τα πληρώνω από τη τσέπη μου».

Σε ό,τι αφορά το εσωτερικό του κόμματος, επισήμανε πως από την πλευρά του είναι «απολύτως διατεθειμένος» να κάνει «τα πάντα για να μην υπάρξει κανένας κίνδυνος εσωκομματικής κρίσης» και επανέλαβε την τοποθέτησή του υπέρ της διεξαγωγής debate μεταξύ των τεσσάρων υποψηφίων.


Ακόμη, τόνισε ξανά ότι πρόθεσή του να παραμείνει υποψήφιος μέχρι τέλους: «Εγώ θα είμαι οπωσδήποτε στη κάλπη της 22ας Νοεμβρίου όσες ψήφους και να πάρω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου