ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015

Τι θα γίνει με το επίδομα θέρμανσης και τα τέλη κυκλοφορίας

ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΟ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ



Ούτε 3 ώρες δεν πέρασαν από τη συνάντηση του Τ. Αλεξιάδη με εκπροσώπους των αγροτών και το ζήτημα της αύξησης του ΕΦΚ
στο αγροτικό πετρέλαιο ξεκαθαρίζεται στο νέο πολυνομοσχέδιο με τις «ουρές» των προαπαιτούμενων: Η αύξηση ισχύει κανονικά από τις 15 Οκτωβρίου.
Συγκεκριμένα, στο πολυνομοσχέδιο συμπεριλαμβάνονται οι εξής διατάξεις φορολογικού ενδιαφέροντος:

Αποσαφηνίζεται ότι η αναπροσαρμογή του συντελεστή ΕΦΚ του πετρελαίου εσωτερικής καύσης (DIESEL) κινητήρων που χρησιμοποιείται αποκλειστικά στη γεωργία από 66 ευρώ σε 200 ευρώ ανά χιλιόλιτρο, ισχύει για την περίοδο από 1/10/2015 έως 30/09/2016.

Βελτιώνεται νομοτεχνικά υφιστάμενη διάταξη που προβλέπει την διατήρηση του μηδενικού επιτοκίου για τους οικονομικά ασθενέστερους μικροοφειλέτες, εφόσον πληρούν αθροιστικά κάποιες προϋποθέσεις. Ειδικότερα, ορίζεται ότι η αξία της ακίνητης περιουσίας του οφειλέτη θα καθορίζεται από την πράξη προσδιορισμού του ΕΝΦΙΑ.

Προβλέπεται η μεταφορά 500 οργανικών θέσεων από το ΣΔΟΕ στη ΓΓΔΕ.

Αυξάνεται από 3.500 σε 4.020 ο αριθμός των υποθέσεων φορολογικού και τελωνειακού ενδιαφέροντος που μεταφέρονται από το ΣΔΟΕ στη ΓΓΔΕ, προκειμένου να αποφεύγονται επικαλύψεις αρμοδιοτήτων.

Όσον αφορά στο... σήριαλ των Τελών Κυκλοφορίας, το μόνο σίγουρο είναι ότι αν δεν έλθει τροπολογία της τελευταίας στιγμής στο πολυνομοσχέδιο, οι ιδιοκτήτες αυτοκινήτων θα... τραβάνε για πολλές ακόμα ημέρες τα μαλλιά τους διαβάζοντας και ακούγοντας όλα αυτά τα απίθανα σενάρια που κυκλοφορούν. Πηγές του υπουργείου Οικονομικών ξεκαθαρίζουν στο iefimerida ότι οι όποιες αλλαγές δεν πρόκειται να αποτελέσουν ισοδύναμο του ΦΠΑ στην εκπαίδευση, διαψεύδοντας τα σενάρια περί τερατωδών αυξήσεων.

Στόχος παραμένει η επιβάρυνση στα νεώτερα οχήματα, με υψηλές εκπομπές ρύπων, τα οποία κατά τεκμήριο είναι μεγάλα αυτοκίνητα και η ελάφρυνση στα μεσαίου κυβισμού παλαιότερης τεχνολογίας, τα οποία επιβαρύνονται αναντίστοιχα. Σημειώνεται ότι αν και το υπουργείο Οικονομικών επιμένει στην παράμετρο της εμπορικής αξίας για τον υπολογισμό των Τελών, το κριτήριο χαρακτηρίζεται επισφαλές και είναι χαρακτηριστικό ότι σε καμία απολύτως χώρα της Ευρωζώνης δεν χρησιμοποιείται τέτοιο μοντέλο.



Ως προς το επίδομα θέρμανσης.. δείτε εδώ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου