ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 10 Οκτωβρίου 2015

Χαμός στο RealFM: Ο Άδωνις τα είπε όλα για το… χασίς, τις γκόμενες, τους οίκους ανοχής, το σεξ και τα λεξοτανίλ - See more at: http://arouraios.gr/2015/10/xamos-sto-real-fm/#sthash.VPVhEduF.dpuf






Διαβάστε ορισμένες ατάκες του Άδωνι Γεωργιάδη στο… debate του Γιώργου Τράκα στον REAL FM!



– Δεν καπνίζω, δεν έχω κάνει ποτέ χασίς
– Δεν έχω πάει ποτέ σε οίκο ανοχής, είχα επιτυχία στις γυναίκες. Την πρώτη μου γκόμενα είχα στην έκτη δημοτικού.
– Η Ευγενία με ξέρει ποιος είμαι
– Ήμουν μαθητής με μέσο όρο πάνω από 18, εγώ όμως δεν έκανα καταλήψεις
– Τα παιδιά μου πάνε σε ιδιωτικό σχολείο. Το παιδί μου δεν θέλω να είναι όμηρος καταλήψεων.
– Υπήρχαν εποχές που η επιχείρησή μου πήγαινε καλά πριν την κρίση.
– Πίνω ελάχιστα. Εάν μου βάλεις τώρα ένα ποτήρι ουίσκι, θα τραγουδούσα.
– Καταλαβαίνω στη Βουλή ποιοι έχουν πιει.
– Η Ευγενία δεν ήθελε να κάνει τηλεόραση και τώρα με βοηθάει στο γραφείο μου.
– Αγαπάω το σκύλο που έχουμε στην οικογένεια. Και εγώ το βγάζω βόλτα.
– Δεν ξέρω εάν προλάβω να πάω στο Βαροπαίδι, θα προσπαθήσω πάω στην Παναγία Σουμελά.
– Εμένα με ξέρουν από την τηλεόραση. Τώρα, θέλω να σφίξω χέρια από κοντά.
– Δικά μου και τοπυ αδερφού μου είναι τα χρήματα που θα ξοδέψω στην μάχη για την ηγεσία του κόμματος.
– Έχω καταστραφεί οικονομικά από την πολιτική. Μου έκαψαν 16 φορές το βιβλιοπωλείο.
– Η Νέα Δημοκρατία είχε πάντα κλειστές τις πόρτες στους νέους ανθρώπους. Αυτό θα το αλλάξω.
– Είμαι το αουτσάιντερ στην κούρσα. Εάν όμως με επιλέξουν, η επόμενη ημέρα θα είναι διαφορετική. – Έχω ζητήσει συγγνώμη στους Εβραίους για το βιβλίο του Πλεύρη. Δεν ήμουν ποτέ αντισημίτης στην ζωή μου. Εάν δείτε το βίντεο στο youtube, είπα ότι δεν υιοθετώ τις απόψεις του βιβλίου.
– Δεν πρόκειται να πω τίποτα για τον Γιώργο Καρατζαφέρη, ότι και να πει για εμένα.
– Έχω πει πολλά εναντίον της Νέας Δημοκρατίας. Εσύ Τράγκα, δεν την έχεις κατηγορήσει; Δεν την πονάς; Μπορεί να πεις μια υπερβολή, γιατί την πονάς.
– Ξέρω όλους τους καναλάρχες. Δεν έχω φάει ποτέ με κανέναν. Τον κ. Λεωνίδα Μπόμπολα δεν τον έχω γνωρίσει. Τον Φώτη ξέρω.
– Ξέρω την οικογένεια Κυριακού. Τον Μίνωα τον εκτιμώ πάρα πολύ. ΤΟν Θοδωρή τοπν έχω δει τρεις φορές.
– Είμαι Παναθηναϊκός. Έχω συναντηθεί με την Μαριάνα Βαρδινογιάννη. Κάνει την πιο σημαντική δουλειά στον τομέα της Υγείας. Και ας μου πουν ότι αβαντάρω τους Βαρδινογιάννηδες. Είναι ηρωίδα.
-Τον Κοπελούζο δεν τον έχω δει ποτέ.

– Δεν έχω πάρει ποτέ ηρεμιστικά! Εάν μου δώσεις lexotanil θα πέσω κάτω για μια εβδομάδα. Με τον Παπαδάκη τσακωθήκαμε και την επόμενη ημέρα τα βρήκαμε. Δεν κρατάω κακία σε κανέναν. Στη δουλειά μου, πολλές φορές παραφέρομαι.
– Δεν θα αφήσω τον Τσίπρα σε χλωρό κλαρί! Καταλήψεις δεν θα κάνουμε, είμαστε δεξιοί! Δεν κατάλαβα, γιατί το πεζοδρόμιο ανήκει μόνο στην Αριστερά; Εάν θέλετε μια Ν.Δ. όπως είναι τώρα, δεν θα ψηφίσετε εμένα. Εάν θέλετε μια άλλη Ν.Δ., ψηφίζεται εμένα.
– Με εμένα θα υπάρχει hard rock. Και θα σε έχω δίπλα μου Γιώργο Τράγκα.
– Το μνημόνιο του Τσίπρα και του Καμμένου δεν θα το υπηρετήσουμε. Δεν θα το ψήφιζα, ακολούθησα την κομματική πειθαρχία. Δεν θα το έκανα.
– Χθες, ο Μεϊμαράκης ήταν δυνατός. Εάν ακολοθούσε πριν αυτή την τακτική, δεν θα χάναμε με επτά μονάδες. Σε κάποιους τους έπιασε τσιμπρομανία!
– Η ηγετική ομάδα της Ν.Δ. που ήθελε να ψηφίσουμε τον Τσίπρα, μας οδήγησε να χάσουμε από τον ΣΥΡΙΖΑ!
– Δεν θα αφήσουμε τον Τσίπρα να καταστρέψει την Ελλάδα!
– Εάν χρειαστεί να φέρω εγώ μνημόνιο, τέταρτο, θα είναι χωρίς φόρους!
– Εάν ήμουν με τον Κλίντον, θα έβαζα ρε αδερφέ ένα ακουστικό. Η ερώρηση για τους επενδυτές, δεν την κατάλαβε. Μιλάω καλά Αγγλικά… Γαλλικά, λίγο.
– Στο Αμερικάνικο Κογκρέσο έχω πάει ως βουλευτής και έχω μιλήσει χωρίς μεταφραστή.
– Θα συνεχιστεί η συνεργασία με το Ισραήλ εάν γίνω εγώ πρωθυπουργός.
– Η Ευγενία μου ζητάει να τρώω σωστά, εγώ τρώω σουβλάκια, δεν βάζω τζατζίκι. Έκανα διάδρομο, μονόζυγο.
– Εάν εκλεγώ πρόεδρος της Ν.Δ. θα αδυνατίσω.
– Παίζω λίγο τέννις, σε ένα κέντρο στη Νέα Ερυθραία.
– Δεν με έχει πλησιάσει καμία μυστική υπηρεσία.
– Έχω γνωρίσει πολλούς πρέσβεις.
– Είχα πρωτογενή ενημέρωση για τις διαπαραγματεύσεις. Άρα γνωρίζω κόσμο…
– Έχω εξομολογηθεί τρεις φορές. Τα είπα στον παπά τις αμαρτίες μου. Δεν θα τις πω σε εσένα Γιώργο Τράγκα.
– Στη Βουλή των Ελλήνων πνέει αέρας ελευθερίας μετά τη Ζωή. Μιλάμε για τύραννος…


arouraios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου