ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

Ποια Τζούλια; Με αυτή θα… έπεφταν τα τσιμέντα! Αποκαλύψη- ΒΟΜΒΑ: “Τόσα μου έδινε ο Σειρηνάκης για να παίξω σε ταινία πορνό”! (ΦΩΤΟ)





Η «μαύρη γαζέλα» της ελληνικής showbiz μιλά στο «YES!» για τη σχέση της με την Αννίτα Πάνια, τις απόπειρες αυτοκτονίας, το bullying που
δέχτηκε η κόρη της, αλλά και τη ζωή της σήμερα...



Αποφασισμένη να κυνηγήσει μια καριέρα στο μόντελινγκ στα 15 της κιόλας χρόνια ξεκινά να ταξιδεύει σε ολόκληρο τον κόσμο. Τα βήματά της δεν αργούν να την οδηγήσουν στην Ελλάδα όπου πάνω στο στύλο του pole dancing ξεσήκωνε το ανδρικό κοινό. Το έντονο σεξαπίλ και η πληθωρική της προσωπικότητα τη φέρνουν στο πλατό της Αννίτας Πάνια και στην εκπομπή “Αϋπνίες”, ενώ με τη συμμετοχή της στη “Φάρμα” γίνεται talk of the town. Αν και τραγουδώντας το “Μαύρη” σε σύνθεση του Νίκου Καρβέλα είδε τις μετοχές της να εκτοξεύονται κατακόρυφα, σήμερα η Τσίλα έχει αποτραβηχτεί από την εγχώρια showbiz.
“Τώρα πηγαίνω περιοδείες σε διάφορες χώρες του εξωτερικού. Είμαι show woman και δουλεύω με το σώμα και τη φωνή μου. Παράλληλα βάζω την υπογραφή μου σε παπούτσια και ρούχα”, λέει.

Σου πρότειναν ποτέ να πρωταγωνιστήσεις σε ταινία πορνό;

Μου το πρότεινε ο Σειρηνάκης. Συγκεκριμένα με πήραν τηλέφωνο μετά την πρώτη ταινία της Τζούλιας Αλεξανδράτου. Φυσικά αρνήθηκα κάνω κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Εδώ δεν έχω κάνει έξω που είναι και πιο επαγγελματίες, θα κάνω εδώ;
Μέσω Facebook έτυχε να σου προσφέρουν χρήματα με αντάλλαγμα ένα βράδυ μαζί σου;
Έτυχε, ναι. Ακόμα και για να πάμε μόνο για φαγητό χωρίς σεξ μου προτείνουν. Απλά για να δείξουν ότι είναι μαζί μου.
6024



ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ ΘΕΟΔΩΡΟΥ/ Περιοδικό YES
press-news.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου