ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2016

Αποκάλυψη ΒΟΜΒΑ της Ελένης Βαΐτσου | «Έτσι πήρα τον πρωταγωνιστικό ρόλο στο Μπρούσκο»






Η τηλεοπτική «Μελίνα» μίλησε στο YOU για τη συμμετοχή της στην καθημερινή σειρά του ΑΝΤ1 «Μπρούσκο» και
αποκάλυψε το στοιχείο της εμφάνισής της που της χάρισε τον πρωταγωνιστικό ρόλο.

Η Ελένη Βαΐτσου, δήλωσε: «Το ρόλο μου στο Μπρούσκο, τον πήρα λόγω της εμφάνισής και της φυσιογνωμίας μου. Ήθελαν μια μελαχρινή στην ηλικία μου».


Όσον αφορά το πιο δυνατό σημείο στην εμφάνιση της η ίδια λέει: «Το πιο δυνατό μου σημείο είναι το χαμόγελό μου. Θα διόρθωνα κάποια ατέλεια αν γινόταν με έναν μαγικό τρόπο. Δηλαδή να ξυπνούσα και να είχε διορθωθεί. Αλλιώς φοβάμαι μέχρι και τον οδοντίατρο».

Λέει πόσο χρονών είναι; «Την ηλικία μου την λέω για όσο καιρό δεν φαίνομαι όσο είμαι. Όταν αρχίσω να φαίνομαι ίσως την κρύβω», απάντησε η νεαρή ηθοποιός... 

Youweekly.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου