ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Στο μικροσκόπιο υπόθεση 2.500 ζώων χωρίς σήμανση!!






Υπόθεση 2.500 ζώων χωρίς σήμανση διερευνούν οι υπηρεσίες της Περιφέρειας
Κεντρικής Μακεδονίας και η οικονομική αστυνομία. Όπως εξηγεί στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων ο αντιπεριφερειάρχης Αγροτικής Οικονομίας, Ιωάννης Ταχματζίδης, αρχικά εντοπίστηκαν τετρακόσια πρόβατα χωρίς σήμανση σε σφαγείο της Χαλκηδόνας.

«Από εκεί ξεκίνησε έρευνα, μέσω της οποίας εντοπίστηκε ο έμπορος – κάτοχος των ζώων. Ο ίδιος υπέδειξε στάβλο στη Βέροια, όπου εντοπίστηκαν ακόμη 2.000 ζώα χωρίς σήμανση, τα οποία έχουν τεθεί υπό επιτήρηση και δεν μετακινούνται από εκεί μέχρι να ολοκληρωθεί η έρευνα για τυχόν ελληνοποιήσεις», αναφέρει χαρακτηριστικά.

«Το ζήτημα διερευνάται από τις υπηρεσίες μας και σε συνεργασία με το αρμόδιο υπουργείο», τονίζει, από την πλευρά της, στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου. Για τη γενικότερη λειτουργία της πασχαλινής αγοράς, τη χαρακτηρίζει ομαλή, ενώ υπογραμμίζει ότι οι τιμές διαμορφώνονται στα ίδια επίπεδα με πέρσι και οι έλεγχοι διεξάγονται κανονικά.



«Χάρη στη συνεργασία της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με τον ΕΦΕΤ, τα συνεργεία που διενεργούν ελέγχους καλύπτουν πλήρως την αγορά. Για λόγους, άλλωστε, διατήρησης της καλής εικόνας της αγοράς στο ιστορικό κέντρο της πόλης γίνονται συστάσεις στους καταστηματάρχες προκειμένου να διατηρούν τα καταστήματά τους καθαρά», σημειώνει.

Σε κάθε περίπτωση διαβεβαιώνει για την επάρκεια των αγαθών και συνιστά στους καταναλωτές να κάνουν τα ψώνια τους από καταστήματα που γνωρίζουν και εμπιστεύονται. «Πατροπαράδοτα υπήρχε στην ελληνική αγορά η άμεση σχέση του καταναλωτή με τον καταστηματάρχη, μια δομημένη σχέση εμπιστοσύνης και σεβασμού. Αυτό δεν μας βγήκε ποτέ μέχρι τώρα σε κακό», προσθέτει.

arouraios.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου