ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Βουτσάς: Εχουμε κρατήσει σπέρμα στο ψυγείο για δεύτερο παιδί


voutsas-kostas-katsavou-aliki-708




Ο Κώστας Βουτσάς σε ένα μήνα περίπου θα
κρατά στα χέρια του τον μοναχογιό του, αλλά ήδη κάνει σχέδια για... τον επόμενο διάδοχο!

Μιλώντας στο περιοδικό Secret των Παραπολιτικών ο Κώστας Βουτσάς δεν έκρυψε την αγωνία που έχει για τον ερχομό του γιου του, ενώ αποκάλυψε ότι θα βρίσκεται στην αίθουσα του τοκετού, στις 20 Ιουλίου, όταν η σύζυγός του Αλίκη Κατσαβού θα φέρει στον κόσμο το τέταρτο παιδί του.

«Έχω τρεις κόρες και τον Άνθιμο Ανανιάδη που τον μεγάλωσα από 4 ετών. Αλλά τώρα θα έχω έναν δικό μου γιο, που θα λέγεται Φοίβος Βούτσας, και τον περιμένω πώς και πώς», είπε χαρακτηριστικά και πρόσθεσε: «Σε όλα τα παιδιά μου ήμουν μέσα στην αίθουσα τοκετού. Θα είμαι εκεί για να το δω να βγαίνει και να το κρατήσω αμέσως στην αγκαλιά μου. Θέλω να ζήσω όλη τη γέννα. Δεν υπάρχει ωραιότερο πράγμα από το να βλέπεις ένα παιδί να βγαίνει από την κοιλιά της μάνας του. Το λέω και ανατριχιάζω».

Τέλος όσον αφορά την επιθυμία του για την απόκτηση κι άλλου παιδιού, εξομολογείται: «Ναι, είναι στα σχέδιά μας. Θα δούμε. Έχουμε κρατήσει σπέρμα στο ψυγείο για το ενδεχόμενο να κάνουμε και δεύτερο παιδί με εξωσωματική. Αυτό το παιδί το ήθελα πολύ, δεν το έκανα τυχαία. Είναι άλλη μια ψυχούλα, που θα τη λατρεύουμε».


iefimerida



loading...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου