ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2016

Ελληνας δημοσιογράφος σοκάρει: Εχω καρκίνο, πάω στην Ελβετία για ευθανασία






Σοκ έχει προκαλέσει η εξομολόγηση του δημοσιογράφου
Αλέξανδρου Βέλιου το πρωί, στην εκπομπή Αλήθειες της Ζήνας Κουτσελίνη στο Star.




Σοκ έχει προκαλέσει η εξομολόγηση του δημοσιογράφου Αλέξανδρου Βέλιου το πρωί, στην εκπομπή Αλήθειες της Ζήνας Κουτσελίνη στο Star.

Ο Αλέξανδρος Βέλιος, γνωστός και από την τηλεπαρουσίαση πολιτικών εκπομπών, πολυγραφότατος μεταφραστή και επιμελητή εκδόσεων αποκάλυψε ότι έχει καρκίνο, «Εχω καρκίνο και πεθαίνω σε δύο μήνες», είπε χαρακτηριστικά ο κ. Βέλιος
Ελληνας δημοσιογράφος σοκάρει: Εχω καρκίνο, πάω στην Ελβετία για ευθανασία
Ωστόσο, αυτό που σόκαρε ήταν η αποκάλυψη του δημοσιογράφου για την πρόθεσή του να πάει στην Ελβετία προκειμένου να υποβληθεί σε ευθανασία για να έχει ένα αξιοπρεπές τέλος.

Ο Αλέξανδρος Βέλιος, μάλιστα, έχει γράψει και βιβλίο που μιλάει για την προσωπική του άνιση μάχη, που πλησιάζει στο τέλος της (Εγώ κι ο θάνατός μου-Το δικαίωμα στην ευθανασία).

sport-fm.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου