ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 19 Οκτωβρίου 2016

Η Ελένη Μενεγάκη αποκάλυψε αν θα σπάσει το συμβόλαιό της



Η Ελένη Μενεγάκη φωταγώγησε στα ροζ το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά, στο πλαίσιο του μήνα για την ενημέρωση κατά του καρκίνου του μαστού.


Και μπορεί η παρουσιάστρια να βρέθηκε εκεί για άλλο λόγο δεν απέφυγε, όμως, να απαντήσει σε ερωτήσεις για τα επαγγελματικά της με αφορμή τις εξελίξεις στο τηλεοπτικό ταμείο. Η παρουσιάστρια, μεταξύ άλλο, μίλησε ανοιχτά για τον Alpha και τι σκοπεύει η ίδια να κάνει, με δεδομένο ότι το κανάλι δεν πήρε τηλεοπτική άδεια.


Δεν υπάρχει περίπτωση να σπάσω συμβόλαιο


«Αυτή τη στιγμή δεν με ενδιαφέρει τίποτε άλλο παρά μόνο να προχωρήσουν τα πράγματα όπως έχουν. Πιστέψτε με ότι αγαπάω πολύ το κανάλι που με φιλοξενεί. Την προηγούμενη σεζόν ανανέωσα μία συμφωνία καλής σχέσης και συνεργασίας, όπως είχα όλα αυτά τα χρόνια. Το παρελθόν μου έχει αποδείξει και το μέλλον μου. Είμαι πάρα πολλά χρόνια σε αυτή τη δουλειά, συμβόλαια κάνω από το 1993, δεν έχω σπάσει ποτέ κανένα συμβόλαιο, δεν έχω φέρει ποτέ τα πράγματα έτσι που να πουν οι άλλοι «να φύγει να ησυχάσουμε από αυτήν» και γι’ αυτό ακριβώς δεν υπάρχει καμία περίπτωση εγώ να σπάσω συμβόλαιο από τον Alpha αν ο Alpha είναι όπως σήμερα. Δηλαδή, αν έχει εικόνα εγώ θα είμαι μέσα στον Alpha. Εγώ θα είμαι η τελευταία που θα φύγει από αυτό το μαγαζί. Είμαι πολύ ευχαριστημένη, το αγαπώ πάρα πολύ και θα κλάψω πάρα πολύ, όπως και πάρα πολλοί άλλοι, αν θα κλείσει. Δεν θα είχα ανανεώσει συμβόλαιο πέρυσι, θα είχα κάτσει, θα έλεγα «δεν πειράζει, βλέπουμε μετά».


Δεν είμαι εγώ μέσα σε αυτούς που συζητάνε για το αν θα φύγουν από τον Alpha ή όχι


«Ότι σας λέω είναι αλήθεια. Ούτε ρωτάω, ούτε θέλω να ξέρω ποιος κάνει τι ή τι σκέφτονται για το μετά. Εγώ σκέφτομαι για μένα και για κανέναν άλλον, ούτε θέλω να μπλέκω σε συζητήσεις και κουτσομπολιά. Δεν είμαι ούτε στα διοικητικά συμβούλια, ούτε μέτοχος είμαι παιδιά. Είμαι πάρα πολλά χρόνια στη δουλειά. Εσείς νομίζετε ότι είμαι μέσα σε όλα. Ούτε σύμβουλος προγράμματος είμαι, ούτε μέτοχος είμαι, ούτε κάποιον άλλο ρόλο έχω, παρά μόνο να παρουσιάζω και να επιμελούμαι την εκπομπή που φέρει το όνομά μου».


iefimerida.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου