Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΤΗ ΔΥΤΙΚΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

Παρασκευή, 23 Δεκεμβρίου 2016

Ετσι δεν παχαίνουν οι διατροφολόγοι στις γιορτές -Οι 3 κανόνες



Είναι οι «γκουρού» της
διατροφής, μας συμβουλεύουν για να χάσουμε βάρος, για να το διατηρήσουμε, για να τρώμε υγιεινά.
Οι διατροφολόγοι τι τρώνε όταν βρεθούν μπροστά από έναν μπουφέ με πλούσια εδέσματα; Υποκύπτουν στους διατροφικούς πειρασμούς ή είναι προσεκτικοί μετρώντας -στην κυριολεξία- τις μπουκιές τους;
Τις γιορτινές ημέρες, σε πρώτη προτεραιότητα θα πρέπει να βρίσκεται η χαρά της στιγμής και η απόλαυση.
Υπάρχουν τρόποι να φας χωρίς να επιβαρύνεις την σιλουέτα σου και την υγεία σου και αυτούς τους τρόπους ακολουθούν και οι διατροφολόγοι όταν δίνουν το «παρών» σε καλέσματα με συγγενείς και φίλους. Ούτε το αλάτι, ούτε η ζάχαρη μπορούν να λείψουν από το τραπέζι αυτές τις ημέρες, αλλά το θέμα είναι πώς καταναλώνουμε αυτές τις τροφές. Μπορείς να φας χωρίς να στερηθείς τίποτα, με ισορροπία. Αυτό κάνουν και οι διατροφολόγοι. Τις φετινές γιορτές ζήσε όμορφες στιγμές με τα αγαπημένα σου πρόσωπα, πες ναι σε ό,τι σε ευχαριστεί και θα δεις ότι ακολουθώντας μικρά τιπς, τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά θα περάσουν χωρίς να αφήσουν περιττά κιλά που θα σε αγχώσουν!
1) Παρατήρησε όλες τις τροφές που βρίσκονται στο τραπέζι – Μην βιαστείς να γεμίσεις το πιάτο σου: Όταν βρισκόμαστε μπροστά από έναν γιορτινό μπουφέ συνήθως «πέφτουμε με τα μούτρα» σε ό,τι μας κάνει το πρώτο «κλικ» στο μάτι. Η διατροφολόγος Keri Glassman συμβουλεύει να μην γεμίσουμε αμέσως το πιάτο μας αλλά να δώσουμε λίγο χρόνο στον εαυτό μας ώστε να επιλέξει με συνέση και προσοχή τις τροφές που θα καταναλώσει.
2) Φάε λίγο από όλα – Μην γεμίσεις το πιάτο μέχρι πάνω: Εχε τον έλεγχο στο τι επιλέγεις για να φας στο γιορτινό τραπέζι. Μην γεμίσεις το στομάχι σου με τσιπς ή ξηρούς καρπούς. Το γεύμα σου φρόντισε να έχει λίγο από όλα. Στο τέλος θα νιώθεις πιο χορτασμένη και δεν θα έχεις νιώσει στέρηση. Το ίδιο κάνει και η διατροφολόγος Stephanie Middleberg.
3) Kράτα τις ισορροπίες: Το κλειδί για μια κομψή σιλουέτα είναι η σιλουέτα και αυτό παραδέχονται όλοι οι διατροφολόγοι. Φρόντισε το πιάτο σου να έχει τροφές πλούσιες σε θρεπτικά συστατικά, φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα (δηλαδή μην παραλείψεις να φας κρέας αλλά μην ξεχάσεις να φας σαλάτα).
bovary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου