ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 26 Δεκεμβρίου 2016

ΕΓΚΛΗΜΑ στην Κοζάνη-ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ο συζυγοκτόνος μιλά μέσα από τη φυλακή-«Αγαπούσα την Ανθή»




Ένας χρόνος πέρασε από την φριχτή αποκάλυψη του εγκλήματος στο Βελβεντό Κοζάνης, όταν η 37χρονη Ανθή Λινάρδου, η οποία για κάποιες μέρες αγνοούνταν, βρέθηκε πνιγμένη και θαμμένη σε ένα χωράφι.



Δράστης, ήταν ο 40χρονος σύζυγος της, ο οποίος ενώ αρχικά την έψαχνε και υποκρινόταν ότι δεν ξέρει τι έχει συμβεί στην μητέρα των παιδιών του, λίγες μέρες μετά το φονικό, συνελήφθη και ομολόγησε ότι δολοφόνησε την γυναίκα του και την έθαψε σε δικό του χωράφι!

Αιτία του στυγερού εγκλήματος φέρεται να ήταν η παθολογική ζήλια του δράστη προς τη σύζυγό του. Η Ανθή, η οποία ήταν μητέρα ενός οκτάχρονου αγοριού και δύο εξάχρονων δίδυμων κοριτσιών, ήθελε, λένε άνθρωποι που ήταν κοντά στο ζευγάρι, να πάρει τα παιδιά της και να φύγει.


Η υπόθεση είχε συγκλονίσει το Πανελλήνιο

Τον περασμένο Σεπτέμβριο το Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Καστοριάς επέβαλε ποινή ισόβιας κάθειρξης και ένα χρόνο για περιύβριση νεκρού.

Το δικαστήριο υιοθέτησε ομόφωνα την εισαγγελική πρόταση και καταδίκασε, χωρίς κανένα ελαφρυντικό, σε ισόβια κάθειρξη το δράστη του εγκλήματος με την κατηγορία της ανθρωποκτονίας από πρόθεση, ενώ μετέτρεψε την πρόταση του εισαγγελέα από δύο χρόνια για περιύβριση νεκρού σε ένα έτος. Η πρόταση των ενόρκων σε ό,τι αφορά στην ενοχή του δράστη του στυγερού εγκλήματος ήταν ομόφωνη. Η διαδικασία στο Μεικτό Ορκωτό Δικαστήριο Καστοριάς ήταν μαραθώνια.

Τώρα, 11 μήνες μετά το φονικό, ο κατηγορούμενος κάνει έκκληση μέσα από την φυλακή, να δει τα παιδιά του, και μιλά για την τραγωδία στην εκπομπή «Tatiana Live».

«ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΣΑ ΠΟΛΥ – ΑΥΤΗ ΟΧΙ»

«Όπως την αγάπησα από την πρώτη στιγμή, έτσι την αγαπώ και σήμερα, δεν έχει αλλάξει τίποτα! Πιστεύω πως ποτέ δεν με αγάπησε πραγματικά. Κάπου αλλού ήταν το μυαλό της. Προσπαθούσε να επανασυνδεθεί με έναν πρώην της και δεν γνώριζε ότι εγώ το ήξερα. Μου είχε πει ότι ήθελε να χωρίσουμε και ότι τα είχε κανονίσει όλα. Εγώ ήμουν ο μόνος που προσπαθούσα για αυτή τη σχέση και ο μόνος που έκανε προσπάθειες. Ήμουν πολύ φορτισμένος και εκείνη εριστική (το βράδυ της τραγωδίας). Της είπα ότι ξέρω ότι έχει σχέση με άλλον, ότι έχω παρακολουθήσει το κινητό, το viber, τα πάντα και εκείνη μου όρμησε και πήγε να με χτυπήσει… Της έβαλα το χέρι στο στόμα. Είχα θολώσει πάνω στη λογομαχία μας και έγινε το κακό. Όταν τράβηξα το χέρι μου ήταν αργά, είχε γίνει το κακό», είπε ο 40χρονος, σημειώνοντας σε όλους τους τόνους ότι δεν είχε προσχεδιάσει το έγκλημα.

«Δεν υπήρχε προμελέτη. Είναι ψέμα, ότι είχα προσχεδιάσει το έγκλημα! Σέβομαι την απόφαση του δικαστηρίου, γιατί δεν μπορώ να κάνω κι αλλιώς», εξήγησε

Παραδέχτηκε ότι σαν ζευγάρι είχαν με την Ανθή οικονομικά προβλήματα λόγω της κρίσης, ωστόσο δεν έλειπε τίποτα από την οικογένεια και τα παιδιά .

«Δούλευα από το πρωί μέχρι το βράδυ, τα παιδιά δεν πείναγαν βοήθαγαν και οι γονείς μου πολύ», είπε, επαναλαμβάνοντας ότι η Ανθή δεν τον ήθελε και είχε άλλον άντρα στο μυαλό της.


«ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ»

«Οι γυναίκες πάντα ζητάνε το κάτι παραπάνω, δεν ξέρουν τι θέλουν! Το θέμα ήταν να μην είμαι εγώ στην ζωή της, πιστεύω ότι είχε άλλον στο μυαλό της αλλά δεν έπρεπε να το κάνω αυτό… Έχω μετανιώσει, αλλά το κακό είναι ότι έγινε! Μου έλεγε ότι ροχαλίζω, ωστόσο είμαι 11 μήνες στη φυλακή, έχω αλλάξει πολλές πτέρυγες, αλλά κανείς δεν μου έχει πει ότι ροχαλίζω. Ακόμη και αυτό ήταν ένα ψέμα», σημείωσε ο ίδιος, προσπαθώντας να δικαιολογήσει την αρχική στάση του, όταν υποκρινόταν πως δεν ξέρει τι έχει συμβεί στην Ανθή και την αναζητούσε!

«Πάνω στην απόγνωση μου, προσπαθούσα να μη μαθευτεί για τα παιδιά! Η σκέψη μου είναι στα παιδιά μου. Προσπάθησα να κρυφτώ, λειτούργησε το αίσθημα της αυτοσυντήρησης για τα παιδιά που είναι πολύ καλά και τα υπερλατρεύω», πρόσθεσε, εξηγώντας ότι αν ήθελε και αν όλα τα είχε προσχεδιάσει –όπως υποστηρίζουν κάποιοι- θα μπορούσε να είχε φύγει από την χώρα.



‘ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΧΩΝΕΨΩ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ – ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ»

«Το θέμα είναι ότι όλα έγιναν εν βρασμώ ψυχής, είχα θολώσει και ακόμη και σήμερα δεν μπορώ να το χωνέψω. Μακάρι να μπορούσα να τα αλλάξω», τόνισε, επιβεβαιώνοντας ότι η Ανθή είχε κάνει στο παρελθόν απόπειρα αυτοκτονίας «επειδή είχε πρόβλημα με την οικογένεια της. Αισθανόταν αδικημένη», πρόσθεσε, εξηγώντας πως δεν έχει μιλήσει καθόλου 11 μήνες με τα παιδιά του .

Όπως είπε έκανε πολλές προσπάθειες, αλλά του κλείσανε το τηλέφωνο και ότι μαθαίνει για τα παιδιά του, το μαθαίνει μέσα από τους γονείς του! «Ήταν ένα ατύχημα, τα αγαπάω πολύ, περιμένω πως και πώς να τα δω. Εγώ φταίω, πρέπει να με συγχωρέσουν». Αυτό θα ήθελα να πω στα παιδιά μου, τόνισε.

Ο ίδιος είπε ότι δέχεται τη βοήθεια των ψυχολόγων μέσα στη φυλακή και έχει κάνει έφεση. «Περιμένω μια δεύτερη ευκαιρία, να βγω και να συνεχίσω τη ζωή μου με τα παιδιά. Αυτό παρακαλώ κάθε μέρα το Θεό. Πρέπει να το προσπαθήσω, γιατί τα αγαπάω πολύ, και αυτά με αγαπούν πολύ. Ήμουν πολύ δεμένος, πιο πολύ ήμουν με αυτά, παρά με τη μητέρα τους» είπε, τονίζοντας ότι προσπαθεί δικαστικά να διεκδικήσει το δικαίωμα να δει τα παιδιά του ξανά.

star.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου