ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

«Οι τρεις αλλαγές που έκανα στο βραδινό μου και έχασα βάρος»




Είναι παραδεδεγμένο ότι το βραδινό είναι μια από τις βασικές αιτίες επιβάρυνσης της σιλουέτας μας.

Η καθημερινότητα με τους ασφυκτικούς ρυθμούς της, πολλές φορές, δεν επιτρέπει την κατανάλωση αρκετών, μικρών γευμάτων καθ’όλη την διάρκεια της ημέρας – αυτό είναι και το μυστικό για να ενεργοποιείται ο μεταβολισμός, να αυξάνονται οι καύσεις και να διατηρείται το βάρος σε σταθερά επίπεδα-. Αντ’αυτού, πολλοί τρώνε ελάχιστα κατά τη διάρκεια της ημέρας και το βράδυ απολαμβάνουν λουκούλλεια γεύματα ή όλη την ημέρα καταναλώνουν υγιεινές τροφές και το βράδυ ζάχαρη και αλάτι «κάνουν πάρτυ». Μικρές αλλαγές στις διατροφικές μας συνήθειες μπορούν να κάνουν την διαφορά.

Η Jenny εξομολογείται στο popsugar.com πώς κατάφερε να χάσει βάρος κάνοντας τροποποιήσεις στον τρόπο που κατανάλωνε το βραδινό της γεύμα. Η διαφορά που είδε στη ζυγαριά της ήταν θεαματική.

«Καθημερινά, το μεγαλύτερο μέρος της ημέρας, έτρωγα τροφές με πρωτεΐνες για πρωινό, σαλάτες για μεσημεριανό και φρέσκα φρούτα και ξηρούς καρπούς ως σνακ.

Η «δίαιτά» μου κρατούσε μέχρι τις 5 το απόγευμα. Αλλά στο τέλος της ημέρας, χαλάρωνα και έτρωγα ακατάσχετα. Οι τρεις αλλαγές που έκανα με βοήθησαν να βρω τον ρυθμό μου και να χάσω το βάρος που έπαιρνα από γεύματα που ήταν βόμβες θερμίδων.

1) Γέμισα το πιάτο μου μια φορά και δεν το... ξαναγέμιζα: «Ομολογώ ότι τα περισσότερα γεύματα που κατανάλωνα το βράδυ ήταν υγιεινά. Το πρόβλημα ήταν ότι δεν μου έφτανε ένα πιάτο, αλλά ήθελα και δεύτερο. Έτσι η αλλαγή που έκανα ήταν ότι αποφάσισα να τρώω με μέτρο, να γεμίζω το πιάτο μου μια φορά και όχι δεύτερη. Κάθε βράδυ έτρωγα με τα παιδιά μου και αν δεν έτρωγαν όλο το φαί τους, έβαζα την περισσευούμενη ποσότητα στο ψυγείο, δεν έμπαινα σε πειρασμό να την φάω εγώ.

2) Όχι τυρί: «Το τυρί ήταν μέρος του κάθε γεύματός μου. Μπορεί ως τροφή να είναι πλούσια σε πρωτεΐνες αλλά είναι πλούσια και σε λίπη. Έτσι αποφάσισα να εγκαταλείψω αυτή μου την συνήθεια και να μην τρώω τυρί στα γεύματά μου. Μου άρεσε πολύ να τρώω πίτσα και quessadillas. Αντικατέστησα το τυρί με ψητά λαχανικά και ρύζι με όσπρια ή σούπες.

3) Μετά το βραδινό... τίποτε άλλο: «Μετά το βραδινό, υπήρχε πάντα και επιδόρπιο. Ένα μικρό μπωλ με παγωτό, σοκολατένια chips και αμύγδαλα. Αποφάσισα να κόψω αυτή την κακιά συνήθεια και να αρχίσω να τρώω φρέσκα φρούτα. Μετά από αυτό δεν επέστρεφα ξανά στην κουζίνα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου