Πέμπτη, 29 Δεκεμβρίου 2016

Τα σημάδια που δείχνουν ότι γυμνάζεσαι παραπάνω από όσο πρέπει






«No pain, no gain». Δηλαδή αν δεν πονέσεις, δεν
θα τα καταφέρεις. Ισχύει, όμως, πάντα αυτό; Σαφώς και όχι. Ειδικά σε ό,τι αφορά την υγεία και την φυσική μας κατάσταση.

Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να χάσεις βάρος: να κάνεις διορθώσεις στο καθημερινό σου διατροφικό πρόγραμμα, να ενεργοποιήσεις τον μεταβολισμό σου, να περιορίσεις την καθιστική ζωή, να ασκηθείς. Ο τελευταίος τρόπος, όμως, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καθώς μελέτες δείχνουν ότι η σκληρή γυμναστική σε καθημερινή βάση μπορεί να καταπονήσει τον οργανισμό αντί να τον βοηθήσει να είναι υγιής. Πολλές ασκήσεις χωρίς την κατάλληλη επίβλεψη κάποιου trainer μπορεί να οδηγήσουν ακόμα και σε τραυμαρισμό. Αν η γυμναστική είναι ένα ακόμα της καθημερινότητάς σου που έχει φτάσει σε σημείο να μην σου κάνει καλό, μάλλον ήρθε η στιγμή να αναθεωρήσεις και να αλλάξεις συνήθειες. Τα παρακάτω σημάδια δείχνουν ότι μάλλον γυμνάζεσαι παραπάνω από όσα πρέπει (ή μάλλον όσο αντέχεις).

1) Έχεις μυϊκούς πόνους που δεν υποχωρούν: Ένας μικρός πόνος που είχες μετά από προπόνηση έχει γίνει πλέον τεράστιος και δεν λέει να περάσει. Αν παρατηρείς ότι ο πόνος είναι συνεχής τότε όπως αναφέρει, ο personal trainer και συγγραφέας του βιβλίου «Τhe Feel Good Plan», Dalton Wong, μάλλον δεν ξεκουράζεσαι όσο πρέπει. Αν ο πόνος δεν υποχωρεί, τότε στις επόμενες προπονήσεις σου θα υποφέρεις. Καθιέρωσε μέσα στην εβδομάδα ημέρες απόλυτης ξεκούρασης και βέβαια μην αφήσεις να γιγαντωθεί οποιοδήποτε μικρός πόνος εμφανιστεί.

2) Δεν σε κάνει πλέον να χαμογελάς: Είναι σημαντικό η άσκηση να σου προσφέρει χαρά. Αν κατά τη διάρκεια της γυμναστικής χάνεις τον χαμόγελό σου, τότε μάλλον πιέζεις τον εαυτό σου περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Όταν δείχνεις ότι έχεις χάσει την χαρά σου, τότε μάλλον κάνεις περισσότερο κακό στον εαυτό σου, παρά καλό.

3) Η γυμναστική σου προκαλεί πια άγχος: Όταν η γυμναστική σταματάει να σου προσφέρει ευχαρίστηση και το μόνο που καταφέρνει είναι να σε γεμίζει άγχος, τότε μάλλον κάτι δεν κάνεις καλά. Αν χάσεις την διάθεσή σου να αγωνιστείς για να ένα καλύτερο σώμα και φτάσεις στο σημείο να κάνεις την γυμναστική απλά για να την κάνεις, πρέπει να αλλάξεις ρότα.

4) Μονίμως διψάς: Σημάδι αφυδάτωσης: Όσο κάνεις προπονήσεις να πίνεις όσο πιο πολύ νερό μπορείς. Το πόσο νερό πρέπει να πίνεις ημερησίως εξαρτάται από την ηλικία, το βάρος, τις συνήθειες του ύπνου και τόσο δραστήριος είσαι. Το Ινστιτούτο Ιατρικής (Institute of Medicine) συνιστά την κατανάλωση περίπου 9 ποτηριών την ημέρα (2.2 λ.).





bovary.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου