ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Survivor: Καβγάς Χανταμπάκη-Παπαδοπούλου-Σπαλιάρα (ΒΙΝΤΕΟ)






Στην ομάδα των διασήμων μεταφέρθηκαν οι καβγάδες στο Survivor.


Στέλιος Χανταμπάκης, Ειρήνη Παπαδοπούλου και Γιάννης Σπαλιάρας είχαν μια άγρια λογομαχία με τους δύο πρώτους από τη μια και τον τρίτο από την άλλη.


«Θα φοβάμαι να μιλήσω με κάποιον για να μη νομίζει ότι εγώ κάτι μεταφέρω; Συγγνώμη, αλλά εγώ είμαι ώριμη!», είπε έξαλλη η Ειρήνη Παπαδοπούλου. «Έτυχε και είπες το όνομά μου όμως», της απάντησε ο Γιάννης Σπαλιάρας.



Σε αυτό το σημείο πήρε τον λόγο ο Στέλιος Χανταμπάκης και είπε σε έντονο ύφος: «Γιάννη, μήπως έχεις καταλάβει ότι σε όλες τις συζητήσεις έχεις ένα αφτί τέτοιο και μπορεί εμείς να συζητάμε για οτιδήποτε και παίρνεις θέση σε οποιαδήποτε συζήτηση και λες τη γνώμη σου και μπορείς να ενοχλήσεις κάποιον; Το έχεις καταλάβει αυτό; Ότι εκείνη τη στιγμή κάτι μου είπες και σε ρώτησα «το κατάλαβες Γιάννη»;».

«Μου έκανες επίθεση και μου είπες ότι μιλάω πισώπλατα και αδερφ…α. Τελοσπάντων, τελείωσε τώρα αυτό για μένα», κατέληξε ο Γιάννης και έληξε προσωρινά ο καβγάς.



zappit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου