ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017

Εφυγε από τη ζωή η μητέρα του Γρεβενιώτη Δημάρχου Δέλτα, Μίμη Φωτόπουλου..






Δείτε τι γράφει ο ίδιος στο facebook:


Η μητέρα μου Ιωάννα έφυγε από τη ζωή πριν λίγες ώρες. Οι σκέψεις και τα συναισθήματα αυτές τις στιγμές, δεν αποτυπώνονται εύκολα με λόγια. Η απώλεια της μάνας μοναδική, βιωματική. Πολύ ζόρικη, ακόμη και για τον πιο δυνατό. Θα μου λείψει το καθημερινό τηλεφώνημα, η έννοια της για την οικογένειά μου και για μένα, όπως την είχε από τότε που ήμουν παιδί. Θα συνεχίσει να είναι παρούσα και οδηγός μου, όπως μέχρι τώρα, μέσα από την αγάπη για τους ανθρώπους και μέσα από τις αρχές με τις οποίες μπόλιασε εμένα και τις δύο αδερφές μου. To τελευταίο αντίο σήμερα , Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017, στις 3.30 το μεσημέρι, στον Ι.Ν. Αναστάσεως του Κυρίου, στη Θέρμη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου