ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 29 Απριλίου 2017

34 φορές που παιδιά έκαναν κάτι αθώο και οι μεγάλοι το είδαν σαν κάτι πρόστυχο!



Τα παιδιά είναι μια αστείρευτη πηγή γέλιου και χαράς είτε το θέλουν είτε όχι. Πόσες φορές δεν έχουν πει ή έχουν κάνει κάτι που στα μάτια των μεγάλων μοιάζει πρόστυχο αλλά τα ίδια δεν έχουν ιδέα για τη πρόκειται!

Δείτε, λοιπόν, εδώ, ακριβώς αυτές τις στιγμές που τα παιδιά έκαναν κάτι αθώο και αστείο, αλλά στα μάτια των μεγάλων φάνηκε πρόστυχο.

1.Το καλύτερο ατύχημα σε φωτογραφία





2.”Η κόρη μου, μου είπε: “Μαμά βγάλε με μια φωτογραφία να φιλάω τον Ραφίκι.”





3.”Βρήκα τον γιο μου να κάθεται έτσι σήμερα.”





4.”Ο ανιψιός μου έφτιαξε έναν πύργο από αυγά για το Πάσχα.”





5.”Ο μικρός μου αδερφός ήθελε να γίνει δεινόσαυρος για τις απόκριες. Νομίζω ότι είναι σε καλό δρόμο.”






6.Πολύ νόστιμο!





7.”Ο 6χρονος γιος της κοπέλας μου άρχισε να φωνάζει: “Βρήκα το χρυσό εισιτήριο!”





8.”Ο γιος μου πάντα κοιτάζει το στήθος μου, όταν βγαίνω από το μπάνιο. Αυτή ήταν η έκφραση του σήμερα το πρωί.”





9.”Οι τηγανίτες που έφτιαξε η κόρη μου σήμερα.”





10.”Ο ανιψιός της φίλης μου έφτιαξε αυτό το σπίτι για τα πουλιά στην κατασκήνωση.”




11.”Ο γιος μου βρήκε τα δολώματα για το ψάρεμα.”





12.Ουπς!





13.”Έτσι βρήκα τον ανιψιό μου στο μαγαζί.”





14.”Η μικρή μου αδερφή ζωγράφισε έναν καρχαρία στο μέτωπο του μπαμπά.”




15.”Το παιδί της φίλης μου πιάνει το στήθος όλων των πριγκιπισσών.”





16.Δεν μπορεί να καταλάβει, γιατί δεν μπορεί να πάρει το σκοινάκι μαζί της στο σχολείο.






17.Βρήκα μια παλιά φωτογραφία του μικρού μου αδερφού.






18.”Το παιδί του γείτονα είναι λίγο πιο διαχυτικό με την κόρη μου, απ’ όσο θα έπρεπε.”





19.Πρόστυχος Ντόναλντ Ντακ!





20.Ο γιος μου κέρδισε το βραβείο ψαρέματος.








21.”Η 9χρονη αδερφή μου έφτιαξε αυτό το σχέδιο με τα μπαλόνια.”








22.Μα τι χαριτωμένα μπισκότα!






23.”Πήγαμε οικογενειακά σε ένα μέρος που είχε ζωγραφική σώματος και ζήτησε να του ζωγραφίζουν έναν ελέφαντα. Αυτό ήταν το αποτέλεσμα.”





24.Προσπαθώντας να κάνει τον dj!





25.H χειροτεχνία της κόρης μου στο σχολείο!






26.”Ο 5χρονος γιος μου, νομίζει ότι αυτό είναι πύραυλος.”






27.”Έτσι βρήκα τις κούκλες της κόρης μου.”






28.Πονηρούλης!






29.”Σήμερα πήγα τον 2,5 ετών γιο μου σε μια γκαλερί.”





30.”Γύρισα σπίτι, για να δω ότι η αδερφή μου είναι πολύ δημιουργική.”





31.”Ο γιος μου έφτιαξε αυτή τη λέξη και μετά με ρώτησε τι σημαίνει.”





32.”Η μικρή μου αδερφή είναι καλλιτέχνης.”






33.”Μαμά, κοίτα το παγωτό! Είναι πολύ νόστιμο!”






34.”Κοίτα! Είμαι ο Ιησούς!”




instabam.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου