ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 10 Απριλίου 2017

Τάκης Σιόβας: "Τα δικα μου καταδικα μου και τα δικα σου,παλι καταδικα μου" ...





Δεν μπορω να μην σχολιασω, σημερινο παραθυρο, οπου μια βουλευτης τσιριζε με παθος,
ο αλλος π.υπουργος που εφερε το μνημονιο,χωρις να το διαβασει, και ο ετερος ευρωβουλευτης που αντετεινε τα αντιμετρα ως σωτηρια, να διαγκωνιζονται, ποιος, θα διαχειριστει τα μνημονια καλλιτερα.
Επροκειτο για μια εικονα θλιβερη,φαιδρη,για μια [κοκκορομαχια] και την αναφερω για να σας πω,τι εγω δεν ακουσα=δεν ακουσα να προτιθενται ,να [μεταγγισουν], κομματι απο την περισσεια της ευμαρειας τους, στον Λαο δηλ.να τολμησουν να μοιραστουν την φτωχεια μαζι του, επιβεβαιωνοντας ετσι το θυμοσοφικο=τα δικα μου καταδικα μου και τα δικα σου,παλι καταδικα μου και επισης δεν ακουω απο κανεναν μια οφειλομενη συγγνωμην που να συνοδευεται απο μια συσπειρωση ολων των πολτικων δυναμεων ,ως μπλοκ,απεναντι στην επερχομενη καταστροφη.
ΥΓ.Οσες φορες θα προκαλειται η νοημοσυνη μου,το φιλοτιμο μου και η αξιοπρεπεια μου,θα αποκρινομαι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου