ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τρίτη 9 Μαΐου 2017

ΝΕΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΑΒΒΙΔΗ! Επιμένω ο Κυριάκος δεν θα γίνει πρωθυπουργός




«Ως πολίτης έχω το δικαίωμα να διατυπώνω τη δική μου πολιτική άποψη»,
απαντά ο επιχειρηματίας Ιβάν Σαββίδης, με αποκλειστική του συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σε όσους τον επέκριναν για τη συνέντευξή του στο «Πρώτο Θέμα».

Πριν κοπάσουν ακόμη οι πανηγυρισμοί για την κατάκτηση του Κυπέλλου από την ομάδα ποδοσφαίρου του ΠΑΟΚ, ο μεγαλομέτοχος της ΠΑΕ, Ιβάν Σαββίδης ξεκαθαρίζει τη στάση του στα δημόσια πράγματα της χώρας, υπερασπίζεται τον εαυτό του από επιθέσεις που δέχεται, με εκφράσεις όπως «Ρώσος» ή «ξένος» και «ολιγάρχης», και δηλώνει κατηγορηματικά ότι δεν έχει καμιά επιθυμία να ασχοληθεί με την πολιτική.

ΕΡ: Κύριε Σαββίδη, η δήλωσή σας ότι «ο κ. Μητσοτάκης δεν θα γίνει ποτέ πρωθυπουργός» προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τον ίδιο τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης αλλά και κορυφαία στελέχη του κόμματος. Πώς το λέτε αυτό, τη στιγμή που οι δημοσκοπήσεις δίνουν προβάδισμα στη Νέα Δημοκρατία;

ΑΠ: Αναμφισβήτητα προβλέπω και εκφράζω δημόσια την άποψή μου, μέσω ανάλυσης συγκεκριμένων γεγονότων. Δεν βλέπω ξεκάθαρες προϋποθέσεις έτσι ώστε, το αμέσως προσεχές διάστημα, η Νέα Δημοκρατία, ένα κόμμα δεξιών αντιλήψεων, στην υλοποίηση των οποίων δεν συμβάλλει, να έχει επιτυχία.

ΕΡ: Τι εννοείτε με αυτό;

ΑΠ: Υποθέτω πως για την επιτυχία αυτού του κόμματος -συνεπώς και του αρχηγού του να γίνει πρωθυπουργός- είναι απαραίτητο να βελτιώνει ενεργητικά το επενδυτικό κλίμα, να συμβάλλει στην εξάλειψη νομοθετικών εμποδίων και να σχηματίζει θετικές προϋποθέσεις για την διεξαγωγή της επιχειρηματικότητας.

ΕΡ: Ορισμένα στελέχη της Νέας Δημοκρατίας λένε πως δεν αντιλαμβάνεστε τη Δημοκρατία και τους θεσμούς. Πώς το σχολιάζετε;

ΑΠ: Πιστέψτε με, εγώ συμμερίζομαι βαθιά την έννοια της Δημοκρατίας και είμαι πεπεισμένος πως στη Δημοκρατία υπάρχουν δικαιώματα και υποχρεώσεις. Τις δικές μου υποχρεώσεις τις εκπληρώνω ποιοτικά και ως πολίτης έχω το δικαίωμα να διατυπώνω τη δική μου πολιτική άποψη, μεταξύ άλλων.



Είμαι σίγουρος ότι είναι μακράν μη δημοκρατικό, την περίοδο αύξησης της ξενοφοβίας και της ενεργοποίησης των αναγκαστικών μεταναστευτικών διαδικασιών, το να σε κατηγορούν με την ιδιότητα του «ξένου», του «Ρώσου» ή ακόμη και του «ολιγάρχη»…

Ναι, όλοι εμείς, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο και σε διαφορετικές περιόδους, είμαστε απόγονοι μεταναστών. Και το δημοκρατικό θα ήταν να εκδηλώνουμε τα στοιχεία της φιλοξενίας και του σεβασμού.

ΕΡ: Τελικά σας ενδιαφέρει να ασχοληθείτε με την πολιτική;

ΑΠ: Δεν έχω την παραμικρή τέτοια επιθυμία και δεν θα σταματήσω να το λέω, μέχρι να σταματήσουν να με ρωτούν!

arouraios.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου