ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 15 Μαΐου 2017

Αποκλειστικό: Σεξουαλική παρενόχληση στο Survivor, ποιος κατηγορείται, ποια είναι η 26χρονη Ελληνίδα που δέχτηκε την επίθεση;



Μία άκρως αποκαλυπτική και περίεργη ιστορία έρχεται στο φως της δημοσιότητας μετά από καταγγελία εργαζόμενης που δουλεύει στην παραγωγή του survivor στον Άγιο Δομίνικο.

Η καταγγελία, σύμφωνα με πληροφορίες του Αthensmagazine.gr αφορά σε σεξουαλική παρενόχληση που δέχτηκε εργαζόμενη κοπέλα η οποία απασχολείται τους τελευταίους μήνες στην παραγωγή του παιχνιδιού με σύμβαση εξάμηνης εργασίας στον Άγιο Δομίνικο!

πρόκειται για μία Ελληνίδα 26χρονη την Γ.Π η οποία κατήγγειλε στον προϊστάμενο της ότι δέχτηκε παρενόχληση σεξουαλικού επιπέδου από Τούρκο μεγαλοστέλεχος της παραγωγής του survivor!!!

Συγκεκριμένα η νεαρή Ελληνίδα 26χρονη υποστηρίζει και καταγγέλει ότι από την πρώτη εβδομάδα δεχόταν τα «αστεία» σεξουαλικά πειράγματα του Τούρκου μεγαλοστελέχους που έφταναν στα όρια του χυδαίου…» Όποτε με έβλεπε μου έκλεινε τι μάτι και μου έλεγε διαφορά αισχρά ιδιαίτερα για το στήθος μου. Εγώ του έστελνα μήνυμα με ξεκάθαρο τρόπο να σταματήσει και φυσικά δεν γέλαγα ποτέ με τα σεξουαλικά υπονοούμενα του. Το πράγμα έγινε αφόρητο όταν ξαφνικά προχθές με πλησίασε από πίσω και άρχισε να μου μυρίζει τα μαλλιά μου μάλιστα μου ψιθύρισε στα αγγλικά ότι με ονειρεύτηκε και ότι κάναμε έρωτα μαζί!



Γυρνάω με έντονο ύφος μπροστά σε όλους και του λέω μην το ξανακάνεις αυτό ποτέ. Στα όρια ήμουν να του αστράψω και κανά χαστούκι»! Αυτά εκμυστηρεύτηκε η 26χρονη Ελληνίδα σε φίλη της η οποία και μετέφερε το περιστατικό στο Αthensmagazine.gr

Η νεαρή καλλονή έχει μεταφέρει το περιστατικό στους υπεύθυνους της ελληνικής παραγωγής του παιχνιδιού οι οποίοι φρόντισαν αυτόματα να της αλλάξουν θέση και ωράριο. Όσο για τον Τούρκο πρόκειται για έναν τύπο 120 κιλά παντρεμένο με παιδιά και κορυφαίο στέλεχος στο Survivor. Πηγές του Αthensmagazine.gr υποστηρίζουν ότι δεν είναι η πρώτη φορά που ο συγκεκριμένος την «πέφτει» σε εργαζόμενες με αυτόν τον τρόπο…



instabam.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου