ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 15 Ιουνίου 2017

Η 28χρονη όμορφη κόρη του Γιώργου Χωραφά ακολουθεί τα βήματα του πατέρα της



«Όταν ο κόσμος ακούει ότι είμαι η κόρη του Γιώργου Χωραφά του δημιουργεί την περιέργεια να με γνωρίσει. Είναι φυσιολογικό, αν σκεφτεί κανείς ότι επέλεξα να κάνω την ίδια καριέρα. Ωστόσο έχω τη δική μου διαδρομή και υπάρχουν φορές που με παίρνουν για ρόλους κι άλλες όχι. Και στις δύο περιπτώσεις έχει να κάνει μόνο με το αν ταιριάζω στο ρόλο και όχι με το ποιος είναι ο πατέρας μου» έχει δηλώσει σε συνέντευξή της στο περιοδικό Glam η 28χρονη κόρη του Γιώργου Χωραφά.

Η Ζωή Χωραφά βρέθηκε στο πλευρό του πατέρα της στην συνέντευξη τύπου της ταινίας «Ξα μου» -η ταινία είναι το μεγάλο μήκους ντεμπούτο της Κλειούς Φανουράκη που είναι μια περιήγηση στην Κρητική Γη και όσα μας δίνουν δύναμη- που βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες την Πέμπτη.

Η ενασχόλησή της με την υποκριτική έγινε νωρίς. «Δεν με ενδιαφέρει να πουλήσω το sex ή το είμαι sexy. Με ενδιαφέρει να πω μια ιστορία, να προκαλέσω συγκίνηση, να κάνω ανθρώπους να ονειρευτούν» έχει δηλώσει η ίδια. Στη Γαλλία έχει γνωρίσει ήδη καταξίωση.

H Zωή Χωραφά δεν έχει διστάσει να τοποθετηθεί για την κατάσταση στη χώρα μας. Σε συνέντευξή της στο Πρώτο Θέμα και τη Μαρία Λεμονιά έχει δηλώσει: «Με λυπεί όλο αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα. Ανησυχώ για τα κλειστά καταστήματα και τους νέους ανθρώπους που μένουν χωρίς δουλειά. Η Ελλάδα διανύει μια εξαιρετικά δύσκολη περίοδο, αλλά είμαι σίγουρη ότι θα την ξεπεράσει. Οι Έλληνες είναι μαχητές, ένας λαός γεμάτος χαρά και αισιοδοξία και είμαι υπερήφανη που διαθέτω ελληνική ρίζα».

Η παρουσία της Ζωής Χωραφά στο πλευρό του πατέρα της, διακριτική. Η ίδια, γοητευτική.
















bovary.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου