ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Τι συμβαίνει με το διαμαντένιο δαχτυλίδι στο χέρι της Adriana Lima



Μία ανάρτησή της στο Instagram φορώντας ένα δαχτυλίδι ήταν αρκετή για να προκαλέσει θύελλα σχολίων και σεναρίων.

Η Adriana Lima δεν άφησε όμως πολύ χώρο για κουτσομπολιά αφού το σχόλιο κάτω από τη φωτογραφία ξεκαθάρισε τα πράγματα: «Τι συμβαίνει με το δακτυλίδι; Είναι συμβολικό. Είμαι αφοσιωμένη στον εαυτό μου και στην ευτυχία μου. Είμαι παντρεμένη με τον εαυτό μου. Κυρίες μου αγαπήστε τον εαυτό σας. Και ναι… είμαι μόνη μου».





Το σούπερ μόντελ είναι μητέρα δύο παιδιών και όπως ξεκαθαρίζει είναι μόνη της μετά το διαζύγιο από το 2014 από τον πρώην αστέρα του ΝΒΑ, τον Σέρβο Marko Jaric.





newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου