ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 22 Ιουνίου 2017

«Μου έχουν πει ότι είμαι πολύ χοντρή και πολύ αδύνατη την ίδια ημέρα σε κάστινγκ»






Η Karlie Kloss μπορεί να είναι
ένα επιτυχημένο μοντέλο αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν έχει γίνει αποδέκτης αρνητικών σχολίων για το σώμα της.

«Μου έχουν πει ότι είμαι πολύ χοντρή και πολύ αδύνατη, σε κάστινγκ που πήγα την ίδια ημέρα», εξομολογήθηκε σε ομιλία της η 24χρονη, τονίζοντας ότι δεν ανησυχεί για το βάρος της, καθώς την ενδιαφέρει περισσότερο η υγεία της.

«Δεν θέλω να ικανοποιήσω κάποιον άλλον πέρα από τον εαυτό μου», συμπλήρωσε και εξέφρασε την ευχή οι σχεδιαστές να έφτιαχναν ρούχα για τα σώματα περισσότερων γυναικών, σύμφωνα με το Page Six.

Στη συνέχεια μίλησε και για την αγάπη της για τους υπολογιστές και τον προγραμματισμό. «Σίγουρα δεν είναι το πιο... σέξι πράγμα στον κόσμο, αλλά είμαι παθιασμένη με αυτό. Είμαι σπασικλάκι. Θέλω να μαθαίνω πώς λειτουργούν τα πράγματα», δήλωσε το μοντέλο.



newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου