ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 17 Ιουνίου 2017

Ο Γιώργος Παπαδάκης έγινε παππούς και το έμαθε στον «αέρα»



Ο Γιώργος Παπαδάκης, έγινε
για δεύτερη φορά παππούς και το έμαθε την ώρα που μιλούσε στην εκπομπή του για τη συμφωνία κυβέρνησης - δανειστών.

Ο ίδιος μίλησε μάλιστα για το ευτυχές γεγονός κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Καλημέρα Ελλάδα».

«Από ώρα σε ώρα θα γίνω για δεύτερη φορά παππούς. Μας πιάσανε οι πόνοι στις 5 τα ξημερώματα. Το μυαλό μου είναι εκεί. Το λέω γιατί μου αρέσει να μοιράζομαι τις χαρές μου και τις λύπες μου με τους ανθρώπους που αγαπάω», είπε ο δημοσιογράφος νωρίς το πρωί.

Λίγη ώρα αργότερα ο παρουσιαστής έμαθε τα ευχάριστα και η χαρά του ήταν μεγάλη! «Γεννήθηκε πριν από λίγο, οπότε μου έφυγε και το άγχος», ανέφερε γελαστός ο Γιώργος Παπαδάκης, ενώ στη συνέχεια ευχαρίστησε τους πάντες για τις ευχές.







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου