ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 3 Ιουνίου 2017

Ελεονώρα Μελέτη: «Δεν έχω άγχος πια για τη μητρότητα -Εχω κάνει κρυοσυντήρηση ωαρίων»



H επιλογή της να παρουσιάσει την
εκπομπή «Survivor Πανόραμα» έχει στεφθεί από απόλυτη επιτυχία. Χάνει δύσκολα το χαμόγελό της και σήμα-κατατεθέν της προσωπικότητά της είναι ο δυναμισμός της. Η Ελεονώρα Μελέτη δεν δίνει συχνά συνεντεύξεις.

Οταν όμως το κάνει, δεν «μασά» τα λόγια της και λέει τα πράγματα με το όνομά τους. Η παρουσιάστρια παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό People και τη Βένια Καραγιάννη και στέλνει το δικό της μήνυμα στις γυναίκες που βρίσκονται λίγο πριν τα 40 και έχουν αποφασίσει να αναβάλουν την μητρότητα για λόγους υγείας ή για προσωπικούς λόγους.

Σε αγχώνει ο χρόνος που περνάει όσον αφορά το θέμα της μητρότητας. Από τα 34 μου με αγχώνει και με έκανε να προβληματίζομαι κατά καιρούς, αλλά τώρα πια το διευθέτησα.

Τι εννοείς; Έκανα κρυοσυντήρηση ωαρίων. Απευθύνεται σε γυναίκες που έχουν αναβάλει τη μητρότητα για λόγους προσωπικούς ή λόγους υγείας, σε γυναίκες που έχουν αποφασίσει πως θέλουν να αφιερώσουν ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής τους στην καριέρα και γυναίκες που δεν είχαν την τύχη να βρουν τον κατάλληλο σύντροφο και νιώθουν πως ο χρόνος περνάει. Η κρυοσυντήρηση σου εξασφαλίζει τη δυνατότητα να κάνεις παιδί σε μεγαλύτερη ηλικία που μπορεί να θεωρείται δύσκολη. Για αυτό και πρέπει να γίνεται πριν από τα 40, όταν θέλεις να παγώσεις ουσιαστικά το χρόνο.

Άρα είσαι κοντά στο ενδεχόμενο να γίνεις μητέρα; Για να το κάνω, σαφώς και θέλω και είναι μέσα στα πλάνα μου. Ήθελα να παγώσω το χρόνο τώρα που είμαι υγιής, παραγωγική και γόνιμη, έτσι ώστε αν χρειαστεί και δεν έχω φτιάξει τη ζωή μου μέσα στην επόμενη πενταετία να έχω αυτή την επιλογή, εφόσον το θέλω.





bovary.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου