ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 14 Ιουνίου 2017

Η φωτογραφία που έγινε viral και κατέρριψε με πάταγο τα λάθος πρότυπα



Είναι μητέρα δυο παιδιών. Έχει έναν ευτυχισμένο γάμο και ο άντρας της την λατρεύει. Όλα τα άλλα είναι περιττά; Προφανέστατα και είναι!

Εκείνη δεν έχει το τέλειο σώμα. Ο άνδρας της, αντίθετα, είναι… «φέτες»! Αυτό, ωστόσο, δεν τον εμπόδισε όχι απλά να την αγαπήσει αλλά να κάνει και την ίδια να αγαπήσει το σώμα της. Παράλληλα, έστειλε μήνυμα σε όλους πως η εξωτερική εμφάνιση δεν είναι το παν.

«Με τα χρόνια αυτός ο άνδρας αγάπησε κάθε ραγάδα, κάθε καμπύλη και κάθε σημείο του σώματός μου. Δεν μπορούσα να καταλάβω το γιατί. Πως μπορείς ν' αγαπάς κάτι που δεν είναι τέλειο; Πως μπορεί ένας άνδρας που γεννήθηκε με το τέλειο σώμα να αγαπάει κάποια σαν κι εμένα; Δεν έχω φλατ κοιλίτσα, όταν περπατάω νιώθω τα παραπανίσια κιλά μου και όταν ανεβαίνω τις σκάλες καταρρέω! Τώρα όμως βλέπω ότι έχω το τέλειο σώμα!! Κάθε ραγάδα, κάθε καμπύλη και κάθε σημείο του σώματός μου με κάνει απλά τέλεια και τους δυο μας ευτυχισμένος!!! Αγαπώ το σώμα μου και επιτέλους βλέπω ότι και ο ίδιος το αγαπάει!!», έγραψε πλάι σε αυτή την φωτογραφία που κάνει τον γύρο των social media και πλησιάζει τις 64.000 likes!




newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου