ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 12 Ιουλίου 2017

Ανέκδοτο: Η λίστα της αρκούδας








Κυκλοφόρησε η φήμη στο δάσος, ότι η αρκούδα έχει κάνει μία λίστα με τα ζώα που επιθυμεί να φάει.
Και φυσικά επικράτησε ένας πανικός στο δάσος. Στη συνέλευση που κάνανε φοβισμένα τα ζώα, λέει ο λύκος:
- "Αφήστε, θα πάω να της μιλήσω. Μόνο έτσι θα μάθουμε σίγουρα τι σκοπεύει να κάνει η αρκούδα."
Όλα τα ζώα συμφώνησαν και ο λύκος ξεκινάει για το σπίτι της αρκούδας. Χτυπάει την πόρτα, του ανοίγει η αρκούδα.
- "Ω! Καλώς το λύκο. Τι κάνεις λύκε;"
- "Καλά είμαι, ευχαριστώ. Θα ήθελα να σου μιλήσω. Είναι εύκολο;"
- "Φυσικά λύκε. Πέσμου..."
- "Να, (διστακτικά), έχει βγει μια φήμη, ότι έχεις κάνει λίστα με τα ζώα που θα φας. Είναι αλήθεια;"
- "Ναι", λέει η αρκούδα.
- "Μήπως μπορείς να μου πεις αν είμαι μέσα;"
- "Μισό λεπτό να δω. Λάμδα, λάμδα, λυ, λυ, λύκος. Ναι, είσαι μέσα."
- "Δηλαδή τώρα πρέπει να με φας;"
- "Ναι λυπάμαι", λέει η αρκούδα και τον τρώει.
Πανικός επικρατεί στο δάσος όταν γίνετε γνωστό ότι η αρκούδα έφαγε το λύκο.
- "Μην ανησυχείτε θα πάω εγώ. Με την πονηριά μου, κάτι θα καταφέρω. Σίγουρα." Λέει η αλεπού.
Πάει στο σπίτι της αρκούδας, χτυπάει την πόρτα και της ανοίγει η αρκούδα.
- "Τι κάνεις αλεπού; Όλα καλά;"



- "Μια χαρά. Αρκούδα, άκουσα ότι έχεις κάνει μία λίστα με τα ζώα που θα φας. Αληθεύει;"
- "Ναι", απαντάει η αρκούδα.
- "Μπορείς να μου πεις αν είμαι μέσα;"
- "Ασφαλώς. Αλ, αλ, αλε, αλεπού. Είσαι."
-"Δηλαδή τώρα πρέπει να με φας ε;"
- "Ναι", απαντάει η αρκούδα και την τρώει.
Αφού λοιπόν η αρκούδα έχει φάει τα περισσότερα ζώα, αποφασίζει να πάει να δει την αρκούδα και ο λαγός. Φτάνει έξω από το σπίτι της αρκούδας, χτυπάει την πόρτα και του ανοίγει η αρκούδα..
-"Τι κάνεις λαγέ; Όλα καλά;", λέει η αρκούδα.
- "Καλά. Αλλά ακούγεται ότι έχεις φτιάξει μία λίστα με τα ζώα που θέλεις να φας. Είναι αλήθεια;"
- "Όντως", απαντάει η αρκούδα.
- "Και εγώ, είμαι μέσα;"
- "Μισό λεπτό να δω. λάμδα, λάμδα, λα, λα, λαγός. Ναι, είσαι μέσα."
- "Να σου ζητήσω μια χάρη βρε αρκούδα;"
- "Ότι θέλεις."
- "Μπορείς να με σβήσεις;"
-"Ασφαλώς", λέει η αρκούδα και τον σβήνει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου