ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 26 Ιουλίου 2017

Η Huffington Post Ιταλίας εκθειάζει την Αλόννησο






Οι «έξι λόγοι να επισκεφθεί
κανείς την Αλόννησο και την
εναλλακτική Ελλάδα» αναλύονται σε εκτενές αφιέρωμα του κορυφαίου διαδικτυακού τόπου και διεθνούς brand name της ενημέρωσης, Huffington Post Ιταλίας με 60.000.000 επισκέπτες, έπειτα από προγραμματισμένο δημοσιογραφικό ταξίδι του Δήμου Αλοννήσου που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Ιούνιο στον εξωτικό παράδεισο των Σποράδων.

Αναφέροντας στο εγκωμιαστικό άρθρο «πως δεν έχει κανείς λόγο να αποθαρρύνεται από την έλλειψη αεροδρομίου», η ταξιδιωτική συντάκτρια, δείχνει εντυπωσιασμένη από το μεγαλύτερο φυσικό θαλάσσιο πάρκο της Ευρώπης, τη σαγηνευτική Παλιά Αλόννησο που σε άλλες εποχές κρατούσε τους πειρατές μακριά, τις πανέμορφες παραλίες που «κρύβουν» ναυάγια στο βυθό τους, τα ανεξερεύνητα αρχαιολογικά ευρήματα, τις αλησμόνητες εκδρομές στη φύση και την ιδιαίτερη τοπική της κουζίνα.





«Με τη βοήθεια επιλεγμένων δημοσιογραφικών αποστολών στοχεύουμε, όχι απλά στην προβολή της Αλοννήσου αλλά στην ανάδειξη της άλλης Ελλάδας, της εναλλακτικής και ποιοτικής, που ο προορισμός μας εκφράζει, δικαιώνοντας την οργανωμένη προσπάθεια για τη βελτίωση των υπηρεσιών και τον εμπλουτισμό του Τουριστικού προϊόντος που επιδιώκει ο Δήμος, σε συνεργασία με τους τοπικούς φορείς και επαγγελματίες» σχολιάζει ο Δήμαρχος Αλοννήσου, κ. Πέτρος Βαφίνης. Η δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα προβολής που υλοποιεί ο Δήμος σε συνεργασία με την εταιρία Τουριστικού Consulting Re:make.







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου