ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 20 Σεπτεμβρίου 2017

Συγκρατημένη αισιοδοξία από την ΙΑΒ Hellas για τη διαφήμιση στο Ίντερνετ



Μια αίσθηση συγκρατημένης αισιοδοξίας αφήνουν τα ευρήματα της έρευνας για τη διαδικτυακή διαφημιστική δαπάνη το α’ εξάμηνο του 2017 καθώς παρά την τυπική αρνητική ποσοστιαία μεταβολή κατά 11%, στην πραγματικότητα, αν αφαιρεθούν οι τρεις μεγάλοι ανενεργοί publisher το επίμαχο διάστημα οι επιδόσεις έχουν αυξηθεί κατά 2,7%.

Άλλο σημαντικό συμπέρασμα από την έρευνα ADEX για την Online Display διαφήμιση το α’ εξάμηνο του έτους είναι ότι τα διαφυγόντα έσοδα των τριών μεγάλων παικτών δεν επανεπενδύθηκαν και έμειναν εκτός του ταμείου των 20 Publishers/Networks, που μετρά 118 επιμέρους sites (έναντι 133 το 2016).

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, στα ταμεία των sites διοχετεύθηκαν το δεύτερο τρίμηνο 18,2 εκατ. ευρώ έναντι 12,5 εκατ. ευρώ τους το αμέσως προηγούμενο τρίμηνο.

Η επιμέρους μελέτη της διαφημιστικής δαπάνης για το digital display, σύμφωνα με την ΑDEX του ΙΑΒ Hellas, αποτυπώνει μια είσπραξη της τάξεως των 30,6 εκατ. ευρώ για το α’ εξάμηνο (Q1 + Q2 μαζί).

Σύμφωνα με το report, οι χρηματοοικονομικές υπηρεσίες αποτέλεσαν το α’ εξάμηνο του 2017 την κατηγορία με το μεγαλύτερο μερίδιο δαπάνης σε επίπεδο έτους (μερίδιο 20,1%) καθώς η display δαπάνη στον κλάδο αγγίζει τα 6,1 εκατ. ευρώ εκατ. ευρώ.

«Αργυρό» μετάλλιο απορρόφησης διαφημιστικών κονδυλίων αποσπά ο κλάδος των Τηλεπικοινωνιών με 4,036 εκατ. ευρώ και μερίδιο 13,1% ενώ την τριάδα συμπληρώνει η κατηγορία του Λιανεμπορίου με μερίδιο 11,5% και είσπραξη της τάξεως των 3,5 εκατ. ευρώ. Στην 4η θέση σταθερά βρίσκεται, η κατηγορία «Media Διασκέδαση και Ελεύθερος Χρόνος» προσελκύοντας διαφημιστικά κονδύλια, ύψους 3,5 εκατ. ευρώ (11,5%) παρά το γεγονός ότι ο συγκεκριμένος κλάδος έχει υποστεί ισχυρούς κλυδωνισμούς τα τελευταία χρόνια. Θα πρέπει ωστόσο να επισημανθεί εδώ ότι τα στοιχεία αφορούν μόνο online display διαφήμιση, αποτυπώνονται με βάση τιμές τιμοκαταλόγων Μέσων και δεν περιλαμβάνουν έσοδα από διαφημίσεις Google.
Δήλωση προέδρου- γενικού διευθυντή

Ο γενικός διευθυντής του IAB Hellas, Νεόφυτος Οικονόμου εξηγεί ότι η έρευνα ADEX Hellas Q2 2017 η οποία αποτυπώνει τη διαφημιστική αγορά για το δεύτερο τρίμηνο και κατά συνέπεια και το α’ εξάμηνο του 2017, παρουσιάζει θετικό πρόσημο. Διότι παρά το γεγονός ότι καταγράφεται μείωση της δαπάνης κατά 11% για το α’ εξάμηνο του 2017 στην πραγματικότητα θα πρέπει να τονίσουμε ότι το ποσοστό αποδίδει μια αλλοιωμένη εικόνα της αγοράς μιας και στην έρευνα συμμετέχουν ανενεργές επιχειρήσεις ΜΜΕ που μένει να επαναδραστηριοποιηθούν άμεσα στο μέλλον και ήδη βρίσκονται σε ιδιοκτησιακή μετάβαση.

Βέβαια η χαμηλή μεταβολή δείχνει ότι τα διαφημιστικά budget αυτών των συγκροτημάτων δεν φαίνεται να επανεπενδύθηκαν στην ελληνική αγορά display και αυτό σημαίνει ότι τυχόν αφύπνισή τους.

θα τονώσει εντυπωσιακά την αγορά και ενδεχομένως να επιστρέψει τη μεταβολή στις πρότερες θετικές επιδόσεις της.

Τα στοιχεία προέρχονται από τις 20 εταιρείες-μέλη του ΙΑΒ Hellas, οι οποίες αντιπροσωπεύουν 118 web sites που στοχεύουν στο ελληνικό κοινό. Τα 20 αυτά μέλη είναι οι 24Media, Adweb Network, Alpha TV, Antenna, Attica Media, Capital.gr, Δέσμη Εκδοτική, ΔΟΛ Digital, DPG Digital Media, Forthnet (like to like), Freenet (Sofokleous.gr), Καθημερινή, Liquid Media, Media2Day, Prime Media, Phaistos Net, Think Digital Network, TVXS, TNC Digital Media Group L2L, Yahoo!.







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου