ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2017

«Έχω φωνάξει τόσο σε έναν άνθρωπο που πήγε στο νοσοκομείο»



Καλεσμένη στην εκπομπή της
Κατερίνας Καραβάτου
και του Κρατερού Κατσούλη βρέθηκε η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου. Η ηθοποιός παραδέχτηκε πως έχει καβγαδίσει μπροστά σε αγνώστους και αποκάλυψε πως υπήρξε φορά που φώναξε τόσο σε έναν άνθρωπο που τον έστειλε στο νοσοκομείο.

«Έχω κάνει καβγά μπροστά σε αγνώστους, αλλά προσπαθώ τόσο να είμαι μακριά από αυτό. Γιατί όταν θυμώνω πάρα πολύ για κάτι και φωνάζω, κάνω λίγο παραπάνω φασαρία, μετά όλη αυτή η τοξίνη επιστρέφεται πάνω σου και δεν περνάς καλά.

Δεν έχω δείρει κάποιον, έχω όμως φωνάξει πάρα πολύ σε έναν άνθρωπο που έπαθε μετά αναφυλαξία. Πήγε στο νοσοκομείο, πρήστηκε, έβγαλε εξανθήματα. Από την ενέργεια. Ένιωσα ότι με είχε προδώσει. Ήταν κάτι που είχαμε συνεννοηθεί και δεν έγινε έτσι», ανέφερε συγκεκριμένα η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου, αφήνοντας άφωνη την Κατερίνα Καραβάτου.






newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου