ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2017

Μαίρη Χρονοπούλου: Μου αρέσει ο Κασιδιάρης, αν ήμουν 60 χρόνια νεότερη δεν θα μου είχε γλιτώσει



Για την σεξουαλική
παρενόχληση αλλά και τους... ωραίους άντρες μίλησε η Μαίρη Χρονοπούλου σε συνέντευξή της.

«Μου έχει συμβεί σεξουαλική παρενόχληση από άντρα της καλύτερής μου φίλης. Όταν τον έβαλα στη θέση του, πήγαινε σε όλους τους θιασάρχες και έλεγε "δεν θα παίξει στο θέατρο". Αντέδρασα βιαίως! Είχε ένα μεγάλο γραφείο, το τουμπάρισα επάνω του, έριξα τα μπινελίκια μου» είπε η σπουδαία Ελληνίδα ηθοποιός μιλώντας στην εκπομπή «Εδώ».

Η Μαίρη Χρονοπούλου στη συνέχεια είπε ότι πάντα της άρεσαν οι ωραίοι άντρες ενώ δεν δίστασε να εκφράσει την προτίμησή της στον Ηλία Κασιδιάρη:

«Πέστε με φτηνή, πέστε με ό,τι θέλετε, μου άρεσαν οι παίδαροι! Τώρα, σε αυτή την ηλικία, κοιτάω στην τηλεόραση και βλέπω κανέναν ωραίο και λέω… Είμαι αντίθετη πολιτικά αλλά μου αρέσει ο Κασιδιάρης -έχει παχύνει τελευταία και μου την έσπασε. Αν ήμουν 60 χρόνια νεότερη, Χρυσή Αυγή ξε-Χρυσή Αυγή, δεν θα μου είχε γλιτώσει»!

Δείτε σε βίντεο όσα είπε:






newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου