ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου 2017

Ντορέττα Παπαδημητρίου: Έδωσα πίσω το μονόπετρο μετά το διαζύγιο



Καλεσμένη στο Late Night με
τον Γιώργο Λιάγκα ήταν χθες η Ντορέττα Παπαδημητρίου και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην προσωπική της ζωή.

Η παρουσιάστρια και ηθοποιός μίλησε για τα παιδιά της και τον γάμο που είχε κάνει στο παρελθόν, ενώ ρωτήθηκε ποιο είναι το πιο ακριβό δώρο που της έχουν κάνει. Η ηθοποιός και παρουσιάστρια, αποκάλυψε πως είναι το μονόπετρο του γάμου της, το οποίο και επέστρεψε μετά το διαζύγιο.

«Το πιο ακριβό δώρο που έχω πάρει ήταν το μονόπετρο του γάμου. Δεν το έχω κρατήσει. Το έχω δώσει πίσω. Το συγκεκριμένο δαχτυλίδι δεν ήταν ένα δαχτυλίδι το οποίο θα ξαναφόραγα εγώ. Το λέω γιατί είχε τέτοια συναισθηματική αξία και τέτοια σημασία και τέτοιον συμβολισμό, που δεν θα το φόραγα μετά εγώ σαν ένα κόσμημα στα χέρια μου», είπε χαρακτηριστικά η Ντορέττα η οποία ήταν παντρεμένη με τον επιχειρηματία Κώστα Πηλαδάκη και μαζί έχουν αποκτήσει δύο παιδιά.

Δείτε σε βίντεο όσα είπε:






newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου