ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

«Είχα ζητήσει από τον παραγωγό να παρουσιάσω το Survivor»



Σε μια αποκάλυψη
αναφορικά με το παιχνίδι επιβίωσης Survivor προχώρησε η παρουσιάστρια Κατερίνα Λάσπα, η οποία μίλησε στην Κατερίνα Καραβάτου και στον Κρατερό Κατσούλη. Όπως ανέφερε, η ίδια είχε ζητήσει από τον Έλληνα παραγωγό του Survivor να παρουσιάσει το παιχνίδι, ωστόσο τα πράγματα εξελίχθηκαν διαφορετικά.


Όπως ανέφερε η παρουσιάστρια, «πριν ανακοινωθεί καν το Survivor, προ εκείνου του καλοκαιριού, επειδή τυχαίνει να είμαστε φίλοι με τον Έλληνα παραγωγό, είχα ενημερωθεί. Πίνουμε καφέ στη Φιλοθέη και του λέω δεν με ενδιαφέρει τίποτα άλλο, απλά σου ανακοινώνω ότι θέλω την παρουσίαση του Survivor.

Γελάει… Γελάσαμε αρκετά, γιατί κατά βάση παγκοσμίως το παρουσιάζουν άντρες. Βέβαια καταλάβαινε και ο ίδιος ότι θα είχε ενδιαφέρον να το κάνω εγώ. Ήταν για το Star αυτή η παραγωγή. Έρχεται ο Σεπτέμβρης, γίνεται η ιστορία με τις άδειες, τελικά δρομολογείται η κατάσταση για τον ΣΚΑΪ.

Οκτώβρη προς Νοέμβρη που βγαίνει το τρέιλερ, εγώ κατεβαίνω την Κηφισίας οδηγώντας, δύο μέρες πριν έχω διαπιστώσει ότι είμαι έγκυος στη δεύτερή μου κόρη. Δεν το ξέρει κανένας εκτός από τον Νεκτάριο που το έμαθε στο Μαϊάμι με FaceTime.


Με παίρνει ο Άγγελος, μιλάμε, μου λέει βγήκε το τρέιλερ, ξεκινάνε οι συμμετοχές. Από την αρχή μου είχε πει ότι έχουν στο μυαλό τους τον Σάκη. Λέω καλή επιτυχία στον Σάκη. Μου λέει για πες… Του λέω "απλά θα σου πω ότι ο Σάκης μάλλον δεν μπορεί να είναι έγκυος, οπότε όλα καλά". Δεν είναι ότι με είχαν επιλέξει.

Δεν βρίσκω προσωπικούς λόγους να μπω ως παίκτρια στο Survivor. Καταρχάς δεν βρίσκω το λόγο να μπω σε αυτή την ταλαιπωρία».







newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου