ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Κ. ΓΟΥΓΟΥΣΗΣ  ΟΥΡΟΛΟΓΟΣ ΑΝΔΡΟΛΟΓΟΣ

ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ ΟΠΑΠ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΤΣΙΟΠΛΗΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

ΟΠΤΙΚΑ ΚΑΤΑΝΑΣ

Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα


Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

Αναζήτηση

Ο ΚΑΙΡΟΣ ΚΑΙ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΕ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Η χαρά των παιδιών, στα Γρεβενά

Κάντε ΚΛΙΚ



Κάντε ΚΛΙΚ στην εικόνα

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ ΟΕ

ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΓΕΩΡΓΙΤΣΗΣ Α & Γ  ΟΕ
Κάντε ΚΛΙΚ στις εικόνες

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2018

Φουρέιρα για Eurovision: Θα πάω με την Κύπρο που με έχει στηρίξει τόσα χρόνια



Η Ελένη Φουρέιρα θα είναι η

φετινή εκπρόσωπος της Κύπρου στη Eurovision που θα πραγματοποιηθεί στη Λισαβόνα, όπως ανακοινώθηκε και επίσημα.

Η τραγουδίστρια, θα ερμηνεύσει το τραγούδι «Fuego» σε μουσική- στίχους και παραγωγή του διακεκριμένου συνθέτη Άλεξ Παπακωνσταντίνου (ALEX P.). Η επιμέλεια της παρουσίασης του τραγουδιού επί σκηνής έχει ανατεθεί στη διεθνώς καταξιωμένη καλλιτεχνική διευθύντρια και χορογράφο Sacha Jean-Baptiste.

Η Ελένη Φουρέιρα έκανε τις πρώτες δηλώσεις για την υποψηφιότητά της μιλώντας στην εκπομπή «Φτιάξε καφέ να στα πω»:

«Είναι μεγάλη μου χαρά. Είναι ένας διαγωνισμός που αγαπώ πολύ και ήθελα πολύ να το ζήσω. Γιατί όπως λέω και στους φίλους μου "μια ζωή την έχουμε" και γι’ αυτό θέλω να κάνω πράγματα πολλά και διαφορετικά. Δεν θέλω να περάσει ο καιρός και να πω ότι δεν μου δόθηκε η ευκαιρία και δεν το έκανα».

Και πρόσθεσε: «Λατρεύω την Ελλάδα και έχω δείξει την επιθυμία μου να πάω και να εκπροσωπήσω την Ελλάδα. Θα ήταν μεγάλη μου τιμή. Όμως εντάξει, θα πάω με την Κύπρο που με έχει στηρίξει τόσα χρόνια και έχω πάρει πολλή αγάπη».

Δείτε το βίντεο με τα όσα είπε η τραγουδίστρια:








newsbeast.gr
loading...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου